juni 03, 2008

Eindelijk


Eindelijk bloeien ze.
De grote rhododendrons in het kuurpark.
.





.

17 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mooi hoor, daar wil je vast wel even bij gaan kijken elke dag.

Love As always
Di Mario

dinsdag, juni 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Prachtig! Ik vind het statige, indrukwekkende struiken. Als ze bloeien zijn ze koning...

dinsdag, juni 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

mooi !!!!! die grote zijn de mooiste , die van mij wil niet echt bloeien ..droog en slap hangen ze ...heel de nacht heeft die pomp staan draaien hoor , ben niet anders als aan het sjouwen met die slang ......moeten ook heggen worden geknipt ...zijn ze niet blij mee nu het zo droog is ...dus sproeien !!!

dinsdag, juni 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

OT: vergeet ik ..TUURLIJK hyeb ik men vissies , dikke pret iedere dag ...het voeren ;))))))

dinsdag, juni 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mooi zijn ze he
Ik heb ze ook al overal in bloei zien staan.

dinsdag, juni 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hè hè eindelijk kon gisteren niet op je site komen maar nu ben ik er dan weer. Gelijk had je om Chris op de Alpaka's te wijzen maar ja mannen moet je soms sturen. En het is genieten nu de rhododendrons bijna overal in bloei staan en wat een variatie in kleuren. Mooie struiken heb je gekiekt is de kleur nu roze of lila?
Groetjes Bep

dinsdag, juni 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

De rhododendron laat zich versieren
door de stromende regen.
Glasheldere miniatuurdruppeltjes
Weerkaatsen het licht
van tientallen bloemsterren
in een zee van rozerode bollen,
ontspringend aan het groen. (...)
© mirjam

PRACHTstruiken Mieke!

dinsdag, juni 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Een zee van bloemen...prachtig, hè Mieke.
Daar kun je echt van genieten.
Toch heb je hier ook hele vroege soorten van.
Toen Beus voor het eerst naar mij kwam, dat was in februari, hebben we al bloeiende exemplaren gefotografeerd op landgoed Het Schol in Twello.
Bij jullie nog steeds warm?
Hier is het na een paar donderbuien lekker afgekoeld.
Het ruikt nu heerlijk buiten.
Fijne dag, Mieke.
Groetjes, Ria.

dinsdag, juni 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Het lijkt me een beetje laat maar beter laat dan nooit! En dan ook meteen in "volle glorie" he? Super mooi Mieke, ik vind de rhododendron ook prachtig!!

Fijne dag,
beuzeblaadje

dinsdag, juni 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Indrukwekkend zo'n grote rhodo.
Het is een hele mooie kleur roze.

dinsdag, juni 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mooi hoor Mieke,ik heb er ook een in de tuin....maar gelukkig niet zo groot :-)))

dinsdag, juni 03, 2008  
Blogger Els said...

He he, daar hebben jullie lang op zitten wachten. Weet je ik heb een kleine in de tuin, hij zit vol knop maar bloeien dit jaar nee hoor.Veel te droog natuurlijk.
Zouden de knoppen hier dan ook nog uitkomen nu we vanmiddag eindelijk een beetje regen hebben gehad.

dinsdag, juni 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Het zijn prachtige bloemen.
Bij ons en de buren zijn ze nu helaas uitgebloeid.

dinsdag, juni 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

een mooi voorbeeld van overdadig :))

dinsdag, juni 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een enorme bloemenweelde, werkelijk prachtig. Maar dan heb je het ook wel over een aardig stukje tuin, nou ja park dan.

Ik wil wel zo'n ding in mijn tuintje, maar dan een beetje kleiner.

dinsdag, juni 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik kan er ook zo heerlijk van genieten en van dichtbij lijkt het ook een goddelijke plant.
Prachtig

woensdag, juni 04, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Waauuuwww watd it grote exemplaren Mieke...
Ze staan daar schitterend in het park...

OT: ik had al eens gehoord dat Els in de dierentuin werkt..
Bij een volgend bezoek, zullen we er eens opletten..

donderdag, juni 05, 2008  

Een reactie posten

<< Home