juni 14, 2008

niet gelukt


Niet gelukt en toch heeft het wat.
.

14 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat héét gelukt, Mieke? Het voornaamste aan een foto is dat het iets overbrengt, en dat doen deze zeker!
Fijn weekend gewenst, en hou het droog als het ff kan....

zaterdag, juni 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ik vindt ze toch erg mooigeworden de vraag staat open over wat het onderwerp is
de flora of de fauna
goed gezien
liefs yfke

zaterdag, juni 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Misschien niet, maar wel erg sfeervol!

zaterdag, juni 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mpi dat groen staat er hartstikke scherp op, Mieke. En daardoor krijgen die vogels iets dromerigs.

zaterdag, juni 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Het is maar net waar jij of de camera op scherp stelt dat is in dit geval het groen op de voorgrond en maak je van de achtergrond een droombeeld.
En als dit niet jou bedoeling was, maar ik vind het toch gelukte foto's
Bep

zaterdag, juni 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Niet gelukt.. je bedoeld misschien niet scherp. Maar dat ben ik ook niet altijd. ;-)

Love As always
Di Mario

zaterdag, juni 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Haha- wou al naar de Hema om een leesbrilletje aan te schaffen..;-))))

zaterdag, juni 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

het zijn impressionistische foto`s Mieke.en vogels zijn zo mooi en die mytische verhalen over vogels zouden mooi bij deze foto`s passen.
groetjes Novelle

zaterdag, juni 14, 2008  
Blogger Els said...

hoezo niet gelukt, ze zijn hartstikke mooi. Vooral de bovenste.Maak maar meer van die mislukte foto s hoor.
Het is trouwens weer zo ver hoor.Ik heb ook mislukte foto s klaarliggen.Hoe kan het he. zonder dat we het weten toch de zelfde ideeen hebben.

zaterdag, juni 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

toch hebben ze idd wat....
ze hebben scherp gesteld op de dingen in de voorgrond...maar wel mooi hoor.

zaterdag, juni 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Het heeft inderdaad iets Mieke!
Ik weet niet wat maar het heeft wel iets.
Je krijgt bij het bekijken van de foto's het gevoel dat je bezopen bent terwijl je zeker weet dat je niets hebt gedronken.
Maar nu heb ik wel vaker dat ik iets wazig zie zonder te hebben gedronken.
Als ik daarna mijn brilleglazen schoon maak gaat het over het algemeen beter.
In dit geval hielp het niet!
Vraag: "Kan het zijn dat deze foto's niet goed zijn gelukt?"

zondag, juni 15, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Het heeft "iets", maar wat?
Oh, ik zie het al, onscherpte,
maar je kunt wel zien dat het vogels zijn.

zondag, juni 15, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat heet "niet gelukt" Mieke?
Dit heb ik ook regelmatig. Scherp gesteld op iets wat zich voor het voorwerp bevind wat je eigenijk had willen fliepsen! Maar de aren met daardoor de ooievaar op de achtergrond vind ik helemaal SUPER!
En zo zijn de flamingo's tegen de achtergrond ook best leuk hoor!!

Ik zou zeggen: "super gelukt"!!

Fijne dag,
beuzeblaadje

maandag, juni 16, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ja...wie zal zeggen of een foto gelukt is.
Ik vind het heel sfeervolle opnamen.
Je vraagt je af wat die ooievaar uitspookt achter die halmen.
Waarschijnlijk is ie zijn mail aan het tjekken.

dinsdag, juni 17, 2008  

Een reactie posten

<< Home