juli 20, 2008

cafetaria

Vanmorgen kreeg ik een telefoontje van
Mieke met de vraag of ik de racekar wou
meebrengen.
Waarom...hoezo...was mijn vraag!
Nou, ik wou eens proberen of het me
lukt met jullie een kop koffie in de cafetaria
te drinken!


Prima doe ik! Dat gaat de goede kant op!
En zo zaten we gezellig met mijn moeder,
Alex en Erna, die uit Drachten kwamen,
en ik lekker aan de koffie.



He, dat is beter als de dagen daarvoor!



Mieke heeft zich dapper gehouden en na
een uurtje wou ze toch graag weer naar
haar kamer.
Gelukkig en tevreden met Mieke's
toestand op dit moment hebben we haar
dus weer naar boven gebracht. Daar hebben
we nog even gebabbeld. Nadat Alex
en Erna weer op huis aan gingen, zijn ook wij
vertrokken. Wel met het gevoel van...
...He he, dat gaat weer de goede kant op!



Welterusten Mieke, slaap zacht.
Morgen gaan we weer een bakkie halen!


©Chris

16 Comments:

Anonymous Anoniem said...

wat heerlijk dat het de goede kant weer op gaat.
en fijn bezoek er bij, super

Chris, de liefde voor Miek spat van dit logje af!
Dikke knuf voor jullie allebei.

zondag, juli 20, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat fijn inderdaad dat het weer bergopwaarts gaat zeg...sterkte Mieke en Chris!

Gr Natasja

zondag, juli 20, 2008  
Blogger Els said...

Nou das mooi he

zondag, juli 20, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Zal haar goed doen, even zo'n uitstapje.

Love As Always
Di Mario

zondag, juli 20, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Fijn om te zien dat het stapje voor stapje de goede kant op gaat met Mieke en dat ze gezellig een bakkie heeft kunnen doen met jullie, dat zal best vermoeiend voor haar zijn nog. De hartelijke groeten van mij,
Bep

zondag, juli 20, 2008  
Anonymous Anoniem said...

De rust en de medicijnen doen dus hun werk. Zo gaat het goed en morgen gaat het nog beter!

zondag, juli 20, 2008  
Anonymous Anoniem said...

zozo het bloemetje en he bijtje samen op de foto hahaha mooie foto hoor!
Novelle

zondag, juli 20, 2008  
Anonymous Anoniem said...

elke dag gaat het wat beter mieke en chris:))) goed jullie op de foto samen te zien! liefs

maandag, juli 21, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Blij om te lezen dat het weer de goede kant opgaat. Geef Mieke een dikke knuffel van me (en neem er zelf ook een)!

maandag, juli 21, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Gelukkig, ze gaat de goede kant op.
Het kan nu alleen nog maar beter gaan.

maandag, juli 21, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat heerlijk dat het beter gaat. En wat leuk hadden jullie het samen. Mijn complimenten en zeker de groeten aan Mieke, maar ook aan jezelf. Jullie zijn allebei kanjers en ik wens jullie dat het spoedig nog zonniger wordt in jullie leven.

maandag, juli 21, 2008  
Blogger esther said...

Fijn dat het weer wat beter gaat...
dikke knuffel van mij.

maandag, juli 21, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Mieke- goed te zien dat het wat beter gaat....! Sterkte en zet 'm op:-)

maandag, juli 21, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat fijn zeg, en wat een positief nieuws.. Ga zo door Mieke..
Sterkte hoor Chris..jij ook natuurlijk.

maandag, juli 21, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Chris wees blij dat zij weer in haar racekar kan sjezen, ik hoop haar snel weer aan de foon te horen, geef die doos maar een knuffel van ons en wie kiep in tuts.
knuf van leny

woensdag, juli 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Gaat het nog steeds de goede kant op met Mieke, hoop van wel.
Wil je haar de hartelijke groeten doen van mij.
Bep Agterberg.

woensdag, juli 23, 2008  

Een reactie posten

<< Home