augustus 28, 2008

Waterkant

Ik heb je voor het eerst ontmoet.
daar bij de waterkant,
daar bij de waterkant,
daar bij de waterkant.
Ik heb je voor het eerst ontmoet,
daar bij de waterkant,daar bij de waterkant.
.

Ik vroeg of jij me kussen wou,
tralalalalala..........!!
.
Je kreeg een kleurtje en zei "nee
hoe komt u op 't idee
u bent beslist abuis"!!
.
Maar na verloop van een paar jaar
werden wij een paar
stonden wij samen op de stoep van het stadhuis.
.
Ik heb je voor het eerst ontmoet,
pompompompompompom................................!!!!

.

.

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Haha..Mieke, een toepasselijk log.
Ik ga vandaag maar eens kijken hoe het daar bij de waterkant is.
Het is hier nu droog, hoor.
Fijne dag.
OT Slapen jullie nog wel eens???
Wat zijn jullie er vroeg bij zeg!!!
Groetjes, Ria.

donderdag, augustus 28, 2008  
Blogger amy said...

heerlijk log vandaag
dank je

donderdag, augustus 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Bij ons was de waterkant de stadsgracht in Zwolle, Jan vroeg me of ik zin had om 's middags met hem mee te gaan op de motor. Van de weeromstuit heb ik ja gezegd, maar toen ik later tot de ontdekking kwam dat er die middag een film van Zorro speelde in de bioscoop, ben ik toch maar naar de film gegaan. En Jan maar wachten...., 2uur lang...., hoorde ik later.

groetjes
Ria van Oldtimer

donderdag, augustus 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik begin spontaan te zingen... ('t is maar goed dat niemand dat hoort ;-) )

donderdag, augustus 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mag ik jou nu feliciteren lief Mieke of spreek jij hier volledig hypothetisch? *wink, big smile*

donderdag, augustus 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ahhh, nu krijgen we eindelijk te horen hoe jullie elkaar ontmoet hebben.

Love As Always
Di Mario

donderdag, augustus 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

http://nl.youtube.com/watch?v=YiG0QNi6jhM&feature=related

een leuke versie om mee te zingen :-)

donderdag, augustus 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

@ Reaktie op de reaktie van Ria.

Kunnen jullie nu begrijpen hoe moeilijk ik het heb?

Voorbeeld:
"Ria kun je me even helpen?"

"Ja even geduld ik kom er zo aan!"

Meestal rook ik dan een sigaretje, peuter wat in mijn neus en probeer van de inhoud balletjes te draaien en via duim en wijsvinger weg te schieten in een netje wat we ons daarvoor hebben aangeschaft.

En dan na ongeveer een halfuur komt ze vragen wat er aan de hand is.

donderdag, augustus 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

hihi leuk logje
en heb je hem ook voor het eerst gekust aan de waterkant of was dat in de zandbak al :)

donderdag, augustus 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Och Mieke dit liedje heeft voor ons fijne herinneringen. 15 jaar geleden op 29 oktober haalden we onze dochter en schoonzoon als bruidspaar in op deze melodie met een zelf gemaakte tekst. Heb het een poosje terug nog met m'n kleindochter (hun dochter) gezongen toen we de trouwfoto's bekeken. De waterkant zoek ik graag op kun je zou heerlijk zitten mijmeren en dromen.
Bep

vrijdag, augustus 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Joh, je neemt ons mee naar de jaren '50. Leuk, ik moest meteen denken aan dat andere liedje:

Als ik tweemaal met mijn fietsbel bel, nou dan weet je 't wel, nou dan weet je 't wel. En dan....spring maar achterop, spring maar achterop.....SPRING maar ááááchter-óóóóóp. Hahahahaha. Oh, nostalgie.

zondag, augustus 31, 2008  

Een reactie posten

<< Home