september 02, 2008

Momo

Mijn blikopeners hebben het heel erg druk gehad.
Ze hebben alle keukenkastjes opgeruimd.
Maar...........allemachtig, wat hebben ze veel weggegooid.
.
Ik zal toch eens even moeten kijken wat er allemaal in deze grote doos zit hoor.
.
Jeetje zeg,
Ik kan er niet eens meer in.
Ik pas er niet meer bij zo vol is die doos.
.
En nu?
Wat doe ik nu?
Zal ik het nog een keer proberen?
.
Eens kijken wat er allemaal in zit.
.
Ik zie kopjes en schoteltjes.
En ik zie borden en schalen.
.
En ik zie een heleboel glazen.
Allemaal enkele dingen.
.
Nou, als ik heel eerlijk ben, werd het tijd hoor dat deze troep uit de kuekenkastjes gehaald werd.
Je kunt nu eenmaal niet alles opbewaren.
En ik geloof, dat mijn blikopeners deze doos naar iemand brengen die er mee op de basar gaat staan en het geld is voor een goed doel dus.............!!!!

.

13 Comments:

Anonymous Anoniem said...

wat een noeste arbeid !!!
wauwww...terwijl ik alle losse onderdelen dikwijls leuker vind als alles wat bij elkaar 'hoort'...
;)))
mooi dat het naar een goed doel gaat ....zal toch ook nog eens gaan spitten ;))

dinsdag, september 02, 2008  
Blogger amy said...

nou dat hebben je blikopeners goed gedaan!
ik heb ook nog wel wat keuken kastjes hoor!
en die stoellen staan in de duinen bij den helder
liefs van ons

dinsdag, september 02, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Jullie blikopeners hebben toch niet de blikopener ingepakt? Want daarvoor hebben ze thuis wel een goed doel.......jullie!

dinsdag, september 02, 2008  
Anonymous Anoniem said...

blikopeners hebben soms goede ideeèn he Momo?
Novelle

dinsdag, september 02, 2008  
Anonymous Anoniem said...

??????????
Staat Momo in het duits voor blikopener?

In mijn geheugen, na diep graven, is het een dosenöffner maar ja ik heb niet zo'n groot geheugen en zie er ook wat dom uit.

En reageren op logs is al helemaal moeilijk voor me.

Ria kijkt altijd mijn reakties na voordat ik ze mag plaatsen.
Dit keer gaf ze, zonder iets te verbeteren, toestemming met de woorden: "Plaats die reaktie maar want dan kunnen de mensen eens zien hoe stom je bent."
En dat allemaal omdat die Momo blikopener (dat merk wordt in Holland, vanwege de slechte kwaliteit, niet meer verkocht) in die doos wenste te kijken naar een paar oude kopjes, schotels en andere rotzooi.

Volgens je log is de opbrengst voor een goed doel.
MAAK DAT EEN ANDER WIJS!
Het enigste goede doel is dat je op zo'n manier mooi van de rotzooi afkomt.

dinsdag, september 02, 2008  
Anonymous Anoniem said...

deze blikopener heeft tijdens het mooi maken van haar keuken wel de blikopener wegedaan, was niet de bedoeling.hihi.
wel mooi dat dit voor een goed doel is en natuurlijk ook mooi mee genomen dat de kastjes nu weer netjes zijn :):):):)

dinsdag, september 02, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik geloof, nee ik weet wel zeker,
dat ik die blikopeners hier ook wel kan gebruiken!! Dus al er weer eens een goed doel is........

Groetjesss,
beuzeblaadje

dinsdag, september 02, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Oh, oh...de herfstbladeren vallen nog niet eens en ze beginnen nu al met opruimen...;-))
Nou Momo...ik zou maar gauw uit die doos verdwijnen, voordat jij ook naar het goede doel gaat, hihi..

dinsdag, september 02, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat kunnen die blikopeners dat goed he Momo. Ik heb ze zaterdag nog gezegd hoe keurig de keuken was :):):)

dinsdag, september 02, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat zijn het toch nieuwsgierige donders hè.
en wij maar genieten van dat spul

maar Mieke...ik moet je even onder vier ogen spreken..
smiespel smiespel....

ik heb me daar dus nu mee ingesmeert hè........
en inderdaad...ik kreeg meteen rimpels als een heks van 100 jaar.
Maar das nog niet het ergste.

IK STINK EEN UUR IN DE WIND!!!!!!

dinsdag, september 02, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Nou Momo dat lijkt me een heel goed plan. Kunnen er meer blikken in de keukenkastjes of andere lekkere knabbels..

woensdag, september 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dit zouden mijn katten ook doen! Zodra ze een doos in het vizier krijgen, kruipen ze erin!
Goed van je, om de kasten eens op te ruimen. Zou ik ook eens weer moeten doen. ;-)

woensdag, september 03, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Nieuwsgierige apen, dat zijn het. Gek he, dat je die beesten geen fijner cadeau kan geven dan een lege doos waar ze lekker in kunnen gaan liggen. Verdekt opgesteld kunnen ze dan gluren.

donderdag, september 04, 2008  

Een reactie posten

<< Home