januari 23, 2008

ziekenhuis

Was vanmorgen bij de mammografie en daar was alles goed, niks te vinden.
Toen naar de uroloog en ja hoor, er zit weer iets in mijn blaas.
Ik kon uitzoeken waneer ik geopereerd zal worden, of over 4 weken of zo vlug mogelijk.
Nou, natuurlijk heb ik voor zo vlug mogelijk gekozen en dat betekende dat ik vanmiddag in het ziekenhuis moet zijn en morgen weer onder het mes moet.
Het gaat zoals altijd, 4-5 dagen in het ziekenhuis en dan ben ik er weer.
Tot dan en een knuffel van Mieke.

23 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Heel veel sterkte Mieke.
Ik blijf aan je denken!

woensdag, januari 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik zal een kaarsje voor je branden. Heel veel sterkte!

Liefs Astrid

woensdag, januari 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mieke ik weet werkelijk niet wat ik moet zeggen.
Ik heb net een log geplaatst en daarin een grap over je gemaakt en overwogen de grap er uit te halen maar daarna besloten dit niet te doen.
Misschien ben jij wel de enigste die begrijpt waarom ik dit niet heb gedaan.
We mogen namelijk nooit de moed verliezen en schrijven geen logs om medelijden te vragen.
We schrijven logs omdat we dankbaar zijn, ondanks tegenslagen, om te mogen leven en anderen daar deelgenoot van te kunnen laten zijn.
Mieke een dikke zoen op beide wangen. MORGEN BEN IK BIJ JE, HOU JE MAAR GOED AAN ME VAST!

Chris Kop op!!

woensdag, januari 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

He bah wat is het wat!!! Heel veel sterkte!!
xxx saskia

woensdag, januari 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een tegenslag weer, Mieke!
Veel sterkte voor de komende dagen!

woensdag, januari 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

't Is niet eerlijk, het is al zo vaak gezegd, maar helaas daar word (wederom) niet naar gevraagd :(
Lieve Miek en Chris, in gedachten wandelen we weer mee. Succes en tot gauw.

Liefs
Bianca

woensdag, januari 23, 2008  
Blogger Els said...

tot later

woensdag, januari 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

en weer zijn we in gedachten bij je meis ..ook Chris sterkte ......
alle sterkte !
Dit is inmiddels een bekende oneerlijke gang voor je aan het worden , meis kop op !
En morgen Jan denk wel hou je aan me vast nou wordt nog knokken hihihihi.want ik sta der ook , dus meis kan niet anders als goed komen , hele dikke knuf , je bent sterk , maar je mag nu even bij me huilen ......heel veel Liefs Aad, Lenie en een koppie van Lotje

woensdag, januari 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Kom ik net bij Jan vandaan om te kijken of je al weer thuis bent,
lig je intussen al weer in het ziekenhuis. Ook nu zal ik weer alle positieve gedachten naar je toe sturen.

woensdag, januari 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Jeeeetje.....ik zit een beetje verslagen achter de pc hier op de late avond.

Mieke toch, het is niet waar!
Wéér jij......

Dat wordt morgen zeker knokken!
Ik boks tegen Jan en Lenie op want mijn schouders zijn er ook voor jou!

Eigenlijk best goed dat het zo snel mogelijk kon.....des te eerder ben je er weer!

Hou je haaks en weer heel veel sterkte! Moet ik ook nog zeggen dat ik aan je zal denken of geloof je dat zo ook wel?

En Chris ook aan jou kerel! Jij ook weer heel veel sterkte!

Heel veel liefs,
beuzeblaadje

woensdag, januari 23, 2008  
Blogger Unknown said...

Heel veel succes meis.. Ik zal aan je denken deze dagen.. Het kaarsje van steun brand..Knuffel..

donderdag, januari 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hè Mieke...heeft het je weer te pakken!! Wat is dat nou toch oneerlijk, hè?
Maar goed, dat je direct geopereerd kunt worden...bespaart je een hoop angstige dagen.
Ik wens je héél veel sterkte en ook voor Chris.
Zal ook aan je denken en met zoveel positieve energie uit logland moet het toch weer lukken, meid.
Veel liefs, Ria.

donderdag, januari 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

och beste Mieke wat akelig voor je.sterkte hoor en tot later dan maar.
Novelle

donderdag, januari 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

dag mieke een heel voorspoedig herstel gewenst.


en een bosje bloemen laat ik hier achter,

groetjes
klaproos

donderdag, januari 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

sterkte en een spoedig herstel

vrijdag, januari 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke, je laat me weer lekker schrikken, maar ik denk dat het voor jullie nog erger is. Ik heb ineens geen last meer van mijn griep, zo onbelangrijker dan wat er door jullie heen moet gaan. Kop op en doorbijten, doe ons niet aan wat je de laatste keer deed hoor!! Chris pas goed op haar, en met Gods wil ben je snel weer onder ons..
Ik steek een kaarsje voor je en je bent in onze gedachten, en van charley moest ik je ook even een knuffel geven. Bij deze dan...
Houd jullie beiden sterk, en hopelijk tot heel snel...
liefs van leny

vrijdag, januari 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Da's balen zeg! Heel veel sterkte. Als ik dit schrijf is het ergste misschien hopelijk al achter de rug? Nognaal sterkte daar! gr. Nel

vrijdag, januari 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik wens je een voorspoedig herstel.. en vast welkom thuis..
lieve groet Maryan

vrijdag, januari 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Oeeef lees nu pas dat Mieke in het ziekenhuis ligt.

Ik hoop dat de operatie goed is verlopen.
En Mieke bij deze natuurlijk vanuit Appelscha van harte beterschap.

groet Harry

vrijdag, januari 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Pfff, Mieke, het zit weer niet mee. Die blaas is te enthousiast, wat celdeling betreft. Breng 'em dat eens aan het verstand. :)

Ik hoop dat je operatie goed is gegaan, en dat je onderhand alweer bijna thuis bent. We blijven met je meeleven, je doorzettingsvermogen wordt wel echt uitgebuit zeg. Heel veel succes lieve Mieke, ik hoop dat er binnenkort eens een tijdje rust zal komen voor je op gezondheidsgebied. Dat heb je dubbel en dwars verdiend.

zondag, januari 27, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Als alles goed is ben je nu misschien weer thuis? In dat geval wens ik je heel van harte welkom terug Mieke!!!!

Liefs en heinig an he???
beuzeblaadje

maandag, januari 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

WELKOM THUIS, EN DOE HET LEKKER RUSTIG AAN HOOR!!!!!!!!!!!!!
LIEFS VAN LENY

maandag, januari 28, 2008  
Anonymous Anoniem said...

het is nu 5 dagen later maar je bent er nog niet gaat het een beetje?

Novelle

maandag, januari 28, 2008  

Een reactie posten

<< Home