januari 12, 2008

wandelen

Komen jullie mee een eindje wandelen?
.
De paden op, de lanen in
Vooruit met flinke pas.
Met stralend oog en blijde zin
En goed gevulde tas.
.
Marcheren is gezond voor het bloed
Wekt eetlust op en dorst
De paden op, de lanen in
Vooruit met flinke pas.
.
Zo komen we bij het hutje aan,
Waar we slapen en ook eten
Waar we dan de volgende dag
onze blaren zijn vergeten.
.

De weg terug, recht toe recht aan
Er staat een aardig briesje
We hebben dikke kleren aan
Ook Jantje en ook Liesje.

18 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Prachtig uitzicht Mieke!
Maar...
*duizelend het blog verlatend*
Hihi.

zaterdag, januari 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Brrr vind je het erg als ik deze keer niet mee wandelen.

zaterdag, januari 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wet je wat? Wij moesten maar eens afspreken en onze agenda's naast elkaar leggen, want het gebeurt zo vaak dat wij op dezelfde dag O de ochtend erna, altijd hetzelfde onderwerp hebben met de mafste foto's creepy eigenlijk, maar best wel leuk, toch variabel en toch hetzelfde onderwerp.;vreemde dingen gebeuren er hier op het blog ...
fijn weeken van leentje en knuf voor chris en neem er zelf ook een.

zaterdag, januari 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Nou Mieke ik heb mee gelopen hoor ppppffffffffff.
Ik ben helemaal stuk hoor, en even over dat sporten dat valt best mee hoor.
Iedereen zegt meid wat goed van je en wat knap.
Nou ik ben ook met moeite begonnen maar ik ga het steeds leuker vinden hoor..

zaterdag, januari 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dat je tijdens de wandeling zulke mooie foto's hebt kunnen maken, Mieke :-))
Weet je, ik hou het bij de foto's en blijf maar in het dal!

zaterdag, januari 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik wandel even niet mee, al vind ik het uitzicht prachtig, maar het is me te hoog.

zaterdag, januari 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik hou het bij het bos denk ik, geloof dat mijn rolstoel niet berekend is op deze steile bergen,maar erg mooie foto's.

Fijne dag,
Astrid

zaterdag, januari 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mooie wandeling, maar wel een beetje gevaarlijk.
Fijn weekend.

zaterdag, januari 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Kijk...dit is nou echt iets voor mij, hè.
Even een waarschuwing, voor de volgende, die met je meewandelt.
De planken op de eerste foto zijn met grote ijzers aan elkaar gemaakt.
Je kunt er makkelijk over struikelen...ik was ook bijna naar beneden gekukeld ;((
Zou ik het eind van het liedje nog bijna waar maken...
"De weg terug, recht toe recht aan"...ja, loodrecht naar beneden...
Fijn weekend voor jullie.
Groetjes, Ria.

zaterdag, januari 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

eehhh geef mij maar andere bodem onder de grond
xxx saskia

zaterdag, januari 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Pfffffff Mieke mag ik de volgende keer meelopen? Ik heb wel je foto's bekeken en ze zijn schitterend maar ik heb al zo'n eind gelopen vandaag.........
De paden uit de lanen in en dat allemaal in Leiden, maar het was geweldig!

Groetjes,
beuzeblaadje

zaterdag, januari 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Daar ging iets niet goed met het plaatsen van mijn reactie......
Alle tekst weg helaas!

Nogmaals:
Ik ben niet met je meegelopen Mieke maar heb wel je schitterende foto's bekeken! Maar ik heb al zoooooo veel gelopen vandaag in Leiden, dit tochtje er achter aan dat red ik niet meer!!

Groetjes,
beuzeblaadje

zaterdag, januari 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ooeeef wij houden erg van wandelen Mieke... maar zo'n wandeling nou nee.
Ten eerste heb ik hoogtevrees en het lijkt me hier lastig kieken.

zaterdag, januari 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik wandel maar even niet mee, geloof dat mijn lijf dan hevig in protest komt. Maar wel jammer, want had graag van het uitzicht genoten :)

zondag, januari 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wie veel reist wordt wijs.
Wie wijs is blijft thuis.
© Confucius
*wink, big smile*
Maak er een heerlijk zondagje van Mieke, met beide beentjes stevig op de grond! ;o)

zondag, januari 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

voor deze paden laat zelfs deze kanjer verstek gaan hoor :?
er zijn grenzen
ik ben geen berggeit :))

zondag, januari 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Kun je wel...ik heb hoogtevrees hoor!!!!!!!!!!!!!

maandag, januari 14, 2008  
Blogger Els said...

ooooooooooooooooooooooooooooh, mijn maag draait bij de eerste 2 foto s

maandag, januari 14, 2008  

Een reactie posten

<< Home