februari 23, 2007

Goeie morgen


Ik ben vandaag weer een super vroeg.
Ik werd om 5.00 uur wakker, kreeg tamelijk goed lucht, geen pijn in mijn nek, eigenlijk nergens pijn en mijn humeur was goed, dus ik dacht eruit met je luie lichaam.
Vandaag veel te doen, het huishouden ziet eruit alsof ik de hele week nog niks gedaan heb.
En dat klopt dus ook nog eens een keer, heb werkelijk de hele week niks gedaan.
Maar dat halen we vandaag in.
Gisteren moesten we allebij om 16.30 uur bij de uroloog zijn voor een nier onderzoeking.
Om vier uur weg, want het is ongeveer een half uur rijden naar die dokter.
Allemachtig, ik haat dat wachten bij de artsen. We waren om 19.30 uur weer thuis.
Drie en half uur weggeweest alleen voor de dokter.
Maar alles was goed en de dokter tevreden, dus zijn wij het ook.
En ooooo wat smaakt dan het koppie koffie lekker als je weer thuis komt.
Heerlijk.
Zo Mieke, nu de mouwen hoog geslagen en aan de gang.
Als ik nu blijf zitten, zit ik de hele morgen.


5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Zo, vroege vogel, het huis al haast aan kant???
Je was één uurtje eerder dan mij, ik word haast elke morgen om 6 uur wakker....jammer!

Had je Ibbebühren niet herkend bij mij? Dit zijn nu de Dörenther Klippen!!

Fijne poetsdag!
Ik heb zo sollicitatiegesprek!
beuzeblaadje

vrijdag, februari 23, 2007  
Anonymous Anoniem said...

heeee....toen was ik ook wakker (voor de 2e keer deze nacht) omdat je neefje zo nodig eten wilde en tegen de bovenkant van de wieg gepropt lag! Maar ik heb me daarna toch nog wel lekker een paar uurtjes slaap gegunt en heb vandaag helemaal niets in het huishouden gedaan, schandalig he.
Dikke kus, Tineke

vrijdag, februari 23, 2007  
Anonymous Anoniem said...

... vergeet ik nog te schrijven dat het fijn is te horen dat je weer goedgekeurd bent door de dokter!!! X Tineke

vrijdag, februari 23, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Na zo'n tijd bij de witjas gezeten te hebben mag je toch wel hopen dat alles goed is toch???
LIEFS VAN LEENTJE

vrijdag, februari 23, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Gefeliciteerd dat alles goed was:))) En ja dat wachten is erg ergelijk he!

zaterdag, februari 24, 2007  

Een reactie posten

<< Home