februari 16, 2007

Vrachtwagen




Ik weet niet of deze vrachtwagens überhaupt op straat rijden.
Gezien het ik er nog nooit èèn, maar ik vond ze zo mooi, het zijn echte kunstwerken..
Voor de veiligheid is het mischien beter, als ze niet op de snelstraat komen,
ik denk dat er dan nog meer files zouden zijn.
Hebben jullie al eens in een vrachtwagen gezeten?
Ik wel, jaren geleden. Mijn zwager is vrachtwagen chaufeur.
Ik mocht toen een dagje mee, heel leuk en interessant, je kunt in iedere auto kijken.
Maar in de grote stad is het niks voor mij. Ik weet nog dat we aan een gracht moesten parkeren.
Jeetje mina ik sch..... peultjes.
Omdat de kabine voor geen neus zoals bij een auto heeft, lijkt het net alsof je zo in het water rijdt.
Ik heb bewondering hoor, voor die jongens die die grote kisten zo door de stadt manuvreren.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dit zijn zeker "afleiders" Mieke.
Het zou inderdaad beter zijn dat die niet op de weg kwamen, niet alleen om de files maar meer nog om ongelukken te voorkomen.
Je hebt echt de neiging om uitgebreid te gaan lezen wat er op staat...

Zelf heb ik helaas nog nooit in een vrachtwagen gezeten, lijkt me wel gaaf voor 'n keer.

Groetjes,
beuzeblaadje

vrijdag, februari 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik kom je even een fijn weekend wensen. In Duitsland óók carnaval?

Goh, ik ga morgen waarschijnlijk nog naar Duitsland toe, ligt een beetje aan het weer. Naar Ibbenbühren, Dorenther Klippen, zegt je dat iets?????

Groetjes,
beuzeblaadje

zaterdag, februari 17, 2007  
Anonymous Anoniem said...

ik heb al zoon vrachtwagen in milaan gezien rond 12/07/08

woensdag, februari 18, 2009  

Een reactie posten

<< Home