februari 13, 2007


Iedere maandag avond spelen we kaarten.
Chris, schoonmoeder en ik.
En ja hoor, we spelen om geld.
Het is niet veel wat we betalen, maar het loopt toch lekker op.
We drinken er gezellig een kop koffie bij knabbelen een koekje (of meer) en spelen meestal van 7 uur tot 9.30 uur.


Heel gezellig allemaal.
Van het geld, gaan we uit eten of we pikkken een toneelstukje of zoiets.
En dan te bedenken dat schoonmoeder over 2 maanden al 83 jaar word.
Ik teken ervoor om op die leeftijd nog zo te zijn zoals zij.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Gezellig toch, en ik teken voor nog tien jaar, dan ben ik al tevreden.....as ge loar leut hedde..
blij dat je weer terug bent...
knuf van leentje, die bijna bij de bossen woont, en een chalet midden in de bossen heeft om de rust te zoeken die je soms zo nodig hebt...

dinsdag, februari 13, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Heerlijk om op zo'n leeftijd nog zo "kras" te zijn?
Bij ons thuis woonde óók mijn opa in die 97 is geworden! Toen hij 95 was las hij de krant nog zonder bril en toen de dokter hem adviseerde over een gehoorapparaat te denken zei hij: "Dokter dat zien we over 5 jaar nog wel"!!

Het is maar net hoe oud je je voelt.....
beuzeblaadje

dinsdag, februari 13, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wauw op die leeftijd nog zo pienter!! ja dat zou ik ook erg fijn vinden.

dinsdag, februari 13, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik vind hem leuk! Jullie hebben het geld al voor een avondje uit en door een kaartspelletje gaat het geld door naar een van de spelers die dan tracteert. Leuk!

op mijn oude werk hadden we een voetbal pool. Iedereen zette een euro in en degene die won moest van dat geld iedereen tracteren. echt Perfecte gewoonte! :)

woensdag, februari 14, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat enig dat jullie dit doen, geniet ervan!

woensdag, februari 14, 2007  

Een reactie posten

<< Home