januari 30, 2007

Het is alweer vroeg laat.
-

Qua geld, kost dat financieel niet duur.
-
Ik heb er gevaccineerd naar gekeken.
-
Dat introduceert me niks.
-
Ik word met scheve schaatsen aangekeken.
-
Ik ben niet bijgelovig, want dat brengt ongeluk.
-
Het regent dat het pijpt.
-
Dat is geen vraag op mijn antwoord.
-

Geef mijn portie maar aan Flipper.

-
We gaan er met verkrachte eenden tegenaan.
-

Daar krijg je stierballen van.
-
Gaat er nu een mopje bij je rinkelen?
-
't Is zuipen of verpompen.
-

Je moet geen wakkere honden slapend maken.
-
Je ziet hier veel gapen en schijten.
-
Morgen meer.

1 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Heerlijk!
Meteen dat begin al: "het is al weer vroeg laat"...
Ik ga ze allemaal bewaren die
"versprekingen" van jou!

Leuke plaatjes er weer bij!
Groetjes,
beuzeblaadje

dinsdag, januari 30, 2007  

Een reactie posten

<< Home