januari 20, 2007


.

s'Morgens precies om zeven uur
Stopt de Scoolbus bij de muur.

Ik stap dan in, droom nog een beetje
Ik droom dan van de Schaapjes weet je.

Als we dan bij School aankomen
Dan is het wel voorbij met dromen.


Dan worden de boeken uitgepakt
Ik Studeer hard, ik was bijna gezakt.
De Spellingis nu aan de beurt
Ik vind maar dat de meester zeurt.

In de pauze een Sandwich gegeten
Die is gezond, dat is goed te weten.

Een Sinaasappel komt er ook nog bij
MMMM, dat is een lekkernij.

Na de School weer terug naar huis
Daar eten we Sla en Slavink uit het fornuis

Daarna nog een beetje Spelen
Dan ben ik moe, kan mij het Schelen.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Ik wacht vol verlangen op het alfabet in het Kantonees, maar dan in de originele Chinese taal. Zou dat lukken?????
Liefs van leentje

zaterdag, januari 20, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Naar welke school ga je?
Wel vroeg hoor om 7 uur met de bus.....
Ik ben ook gek op sla, lust ik elke dag wel!

Bij mij vandaag niet veel tekst wel veel foto's over "nattigheid"!

Fijne dag nog,
beuzeblaadje

zaterdag, januari 20, 2007  
Anonymous Anoniem said...

een heel fijn weekend
je worstelt je nog steeds moedig door het alfabet
ik ben benieuwd wat je daarna gaat doen ;)

zaterdag, januari 20, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik ga as woensdag invallen bij de kleuters.
liefs betty
fijne week!

zondag, januari 21, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Mooi geschreven weer. Het lukt je om het daadwerkelijk vanuit de kindbeleving te schrijven. Knap. ;)

dinsdag, januari 30, 2007  

Een reactie posten

<< Home