januari 15, 2007

.

Het muisje zat aan de Naaimachine

Er stond een kindje in de kleedkabine.

Het kindje was volkomen Naakt

Dus heel snel kleertjes voor hem gemaakt.

Ja ja, zo is dat in Nederland

Je moet kleren aan aan't strand.

Vooral voor deze Noordpool kat

Die zat ook liever in een bubbelbad.

Nee Nee zei de man, geef mij maar de zon

Dan lag ik nu heerlijk op het balkon.


Ik ben nu zo Nat, ik wil een droge broek

Maar eerst een warme handdoek.

Hij werd heel Nijdig, kwaad en boos

De regen duurde eindeloos.


De Non kwam om een hoekje kijken

Geef hier die broek, ik zal hem strijken.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ik wacht met spanning op de oooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooooohhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhv van o
groetjes van leentje

maandag, januari 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

fijne dag en succes met je alfabet :))

maandag, januari 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Nou, nou...ik las het hier weer
even gauw!
Niemand doe je dit zo na
tralalalalalala....

OOOOOOOO, tot morgen!
Groetjes,
beuzeblaadje

maandag, januari 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Kan die non niet even gaan zitten,volgens mij moet ze zo knotsknieen krijgen.els

maandag, januari 15, 2007  

Een reactie posten

<< Home