januari 09, 2007

-
Het Indiaanse meisje was op zoek
en ze zocht in iedere hoek.

Ze dacht, waar vind ik nou die leuke vent

Mischien in een Indianentent.

Net toen zij de Indiaan wou lokken,

Was hij uit zijn tent vertrokken.


Ze zag een Indiaan per boot

En dacht, is dat de goede echtgenoot?

Toen zag ze een Indiaan aan het dansen

Had ze bij hem mischien kansen?


Ze zag een Indiaan boven op een berg

Maar dat was niet haar smaak, wat erg.


Het Indiaanse meisje dacht, ik wacht nog een jaar

Mischien vind ik dan wel een minnaar.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

ja hahaha wachten wordt meestal wel beloond hihihihih

dinsdag, januari 09, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hoe later op de avond...

Ik kon de hele dag niet op jouw
site komen Mieke, storing?

Maar hij is weer leuk!!
Groetjes,
beuzeblaadje

dinsdag, januari 09, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik dacht toch echt dat ik op de I had gereageerd, maar dus niet, hoewel mijn vrouw ook al die indianenplaatjes en animaties heeft ( zij heeft een site die gaat alleen over indianen, indianwoman.punt.nl) misschien dat ik me vergist heb...Maar weer een leuke.
Groetjes van leny

woensdag, januari 10, 2007  
Anonymous Anoniem said...

wat grappig deze gedichtjes Mieke!

donderdag, januari 11, 2007  

Een reactie posten

<< Home