januari 16, 2007


.

Voor hun jarige kleinzoon, was er een kado
Een hele mooie Oldtimer auto.

Opa dacht, daar kan ik mooi mee spelen
Het is leuk werk, kan mij het nou schelen.

Ben jij nou gek, schreeuwde Oma hem toe
Die auto is voor Henkie, wat een gedoe.

Kijk in de spiegel hoe oud je al bent
De Oogarts zal het je zeggen, je word dement.

De Olifanten kwamen voorbij
En riepen, kom mensen ga opzij.

Ons kleintje is op Opa verliefd
Oma, niet boos zijn alstublieft.

Dus Opa nam een Face lift Opratie
En Oma dacht, is dat emancipatie?

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Nou dat heeft vandaag wel heel erg lang geduurd tot dat hier wat stond. Problemen? Wil je erover praten?

dinsdag, januari 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

hahahahah, je laatste zin, ik vind um schitterend!

Dus Opa nam een Face lift Opratie
En Oma dacht, is dat emancipatie?

Heerlijk!

kus

dinsdag, januari 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Heerlijk herkenbaar: volwassenen die iets aanschaffen voor een kind maar het zelf ook nog heerlijk vinden om er mee te spelen!

Weer mooi gedaan,
beuzeblaadje

dinsdag, januari 16, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Mieke ik weet niet of de dit leest maar mijn reaktie van gisteren is hier niet geplaatst! Volgens mij is dat voor mij niet meer mogelijk?????

Groetjes,
beuzeblaadje

woensdag, januari 17, 2007  

Een reactie posten

<< Home