januari 19, 2007


.

Als ik hier door het Raam kijk
Dan word ik vindingrijk.
Dan zie ik niks als Regen
Ik kan er niet meer tegen.

Dan draai ik de Radio op hard
En zet de dingen even apart.

Ik drink een borrel met een Rus
En denk eraan, dat is een klus.

Ik ga dammen met de Ridder
Dat is mijn nieuwe aanbidder.


Met de Rechter speel ik een potje schaak
En geloof het mij, dat ik me vermaak.


Tot slot komt nog een Reporter
En dan is het bijna zover.

Om lekker te gaan slapen
De Rups ligt al op apegapen.

3 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Een wereldreis achter glas, veilig weg van de storm. :D

vrijdag, januari 19, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Zo te lezen heb jij je gisteren met die regen niet verveeld.
Dat moet een gezellige dag zijn
geweest!

Leuk gedaan weer,
groetjes,
beuzeblaadje

vrijdag, januari 19, 2007  
Anonymous Anoniem said...

geen storm daar in duitsland gehad zeker???Ga je lekker daar, ik kon gister niet reageren op de q maar had toch niets zinnigs te zeggen,
Knuf van leentje

vrijdag, januari 19, 2007  

Een reactie posten

<< Home