januari 28, 2007

Hier een paar zinnetjes die niet helemaal kloppen.
-

Dat steekt er met kop en schotel boven uit.
-
Dat is er met de paplepel ingeslagen.
-
Ik erger me kostelijk.
-
Hij was op slag halfdood.
-
Ze heeft een postanale agressie
-
Laten we met een schone luier beginnen

Dat is niet tegen dobermans oren gezegd.
-
Ik ben er helemaal infuus van.

De zanger kreeg een staande ovulatie.
-
Pak je borst maar vast.
-
Dan sta je mooi voor Jan met de kleine lul.
-
Ik sta helemaal triplex.
-
Morgen meer.


Met dank aan Bianca.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Hahahahahah...
Hahahahahahah....
Hahahahahahahahaha....
Mieke ik lig compleet in een deuk!!
Jeeetje....Er staan HELE goeie tussen, kan me niet voorstellen dat je er nog meer weet!!

Ben heel benieuwd!
Nu ga ik zo feesten want mijn jongste is vandaag 12!
beuzeblaadje

zondag, januari 28, 2007  
Anonymous Anoniem said...

hahahahahhahahaa
Leuk!

zondag, januari 28, 2007  
Anonymous Anoniem said...

bedankt Bianca, Mensen ik heb deze regeltjes van Bianca gekregen.
Heb er alleen de plaatjes bijgedaan.

zondag, januari 28, 2007  
Blogger mieke said...

De regeltjes heb ik van Bianca gekregen.
De plaatjes komen van het internet.
Nogmaals bedankt meis.

zondag, januari 28, 2007  

Een reactie posten

<< Home