januari 22, 2007



Kom, zei mijn man op een middag
We maken een Uitje naar onze bank. vanmiddag.

Daar kunnen we de hond Uitlaten
De wandeling is goed voor onze ledematen.

Geld Uitgeven kunnen we niet
Er is geen winkel in dit gebied.

We liepen erheen op ons gemak
Zagen we een kat aan het Uitbuiken, zo'n vetzak.

Er liep ook een bodybilder voorbij
Niks voor mij deze Uitsloverij.

Op het weiland stond een vette koe
Haar Uier gevuld en doodmoe.

Toen kwamen we een stel mannen tegen
Ze wilden ons Uitzwaaien en zwegen.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

zwaai het weekendje maar uit en zeg hallo tegen weer een weekje zwoegen ;)

maandag, januari 22, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hij is weer leuk Mieke.
Ik vind het knap hoor dat je elke dag zoveel tekst op rijm kunt bedenken! Petje af!

Fijne maandag,
beuzeblaadje

maandag, januari 22, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik ga het nu al bijna missen.,,toch nog even nadenken over een chinees alohabet?
Liefs vanleentje

maandag, januari 22, 2007  
Anonymous Anoniem said...

waarom zwegen ze?

maandag, januari 22, 2007  
Anonymous Anoniem said...

*Off-topic* N.a.v. je reactie op mijn logje hier speciaal voor jou een oppeppertje. :)

http://www.scrolllock.nl/home.cfm

maandag, januari 22, 2007  

Een reactie posten

<< Home