januari 29, 2007


Ik spreek vloeibaar Nederlands.
-


Het is niet alles koek en ei wat er blinkt.
-
Het escaleert helemaal uit de hand.
-
Je brengt mij helemaal van mijn abrikoos.
-
Het is een of het is twee.
-
Er waren 3 doden waarvan 2 ernstig.
-
Dat legt geen doden aan de zeik.
-
We gaan er met volle 50 % tegenaan,
-

Iemand dood maken met een blije mus.
-

Je moet een gegeven paard niet in de bek zeiken.
-
Dat slaat nergens over.
-
Dat helpt geen nut.
-
Moet je zeggen wie het hoort.
-
Ik moet niet te veel rijden, ik moet nog drinken.
-
Ik ga niet met jou onder discussie.
-

Morgen komen er nog meer.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Mieke ik vind hem super, super,
SUPER!!!
Hier mag je om mij nog heeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeel lang meer doorgaan....heerlijk!
En uh dat "vloeiend" Nederlands......
...wat spreek je nu "echt" thuis, Nederlands of Duits?????

maandag, januari 29, 2007  
Anonymous Anoniem said...

hahahahaha,inderdaad vloeibaar nederlands (lol)
xxx Saskia

maandag, januari 29, 2007  
Blogger mieke said...

Sinds de kinderen uit huis zijn praten we weer hoofdzakelijk Nederlands met elkaar.
We vonden het vroeger beter om Duits te praten, vanwege de school.

maandag, januari 29, 2007  
Anonymous Anoniem said...

ze zijn grappig hoor :))

maandag, januari 29, 2007  

Een reactie posten

<< Home