februari 11, 2007

Zijn het geen schatten?
Onze Momo (de rooie) en Pucky (de zwarte) .
Het zijn super scheten die twee.
Ik ben zo dankbaar dat we ze hebben.
Vooral Momo is altijd heel bezorgt om Pucky.
Maar ze is natuurlijk 2 jaar ouder en een beetje de mama.
Als ze de kleine niet kan vinden, word ze heel ongerust, loopt te miauwen en te zoeken.
Ze brengen een beetje afleiding in ons leven.
Als ze aan het dollen zijn, dan lachen we ons rot.
Soms krijgt Pucky op haar donder.
Het is net als bij kinderen, ze kan niet ophouden met stoeien.
Dan word ze van Momo een paar keer goed in haar nek gebeten, je hoort dan een groot gepiep maar dan luistert ze en houd op met pesten.
Hoe kan het toch dat ik daarbij aan mijzelf en mijn grote broer moet denken????

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Omdat jij en je broer misschien ook zo van die dajakkers =waren?
liefs van leentje

zondag, februari 11, 2007  
Blogger mieke said...

Als ik heel eerlijk ben Leen, was ik de dajakker hoor.
Mijn broer niet.
Net als hier bij de katten.

zondag, februari 11, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik was altijd heel lief en gehoorzaam!!!!!
Joop

zondag, februari 11, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wat een leuk stel Mieke!

Mijn dochter heeft ook een (rode)kat die Cosmo heet en een zwarte, die kleiner is en die heet Puck.
Daar moet ik nu gelijk aan denken,
bij jou Momo en Pucky, bij haar
Cosmo en Puck!

Groetjes,
beuzeblaadje

maandag, februari 12, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Hoi
Bedankt voor je berichtje op mijn weblog!
Natuurlijk gelijk even een kijkje nemen op die van jou!
wat een mooie lieve katjes.
Ik heb er zelf ook 2, gizmo en Angel, net een jaartje oud!
plaats wel gauw een foto

Groetjes

dinsdag, februari 13, 2007  

Een reactie posten

<< Home