februari 15, 2007


Oooohh, de zon schijnt en ik heb op de wolkenscala ook geen wolk gezien.
Je voelt je toch heel anders bij dit weer.
Vrolijker, temperamentvoller, gezelliger, vriendelijker en vlotter.
En niet alleen ik, maar de meeste mensen zijn anders bij zonnenschijn.
Geen chacherijnige gezichten, geen gemekker en gefoeter.
Er is alleen èèn ding wat ik heb als de zon schijnt.
De stof, ik zie heel veel stof en smerige ramen. Maar daar heb ik vandaag dus geen zin in, ik ga straks een wandeling maken, dat lijkt me veel beter als die stomme huishoudelijke werkjes te doen.
Hebben jullie ook zo'n hekel aan huishouden?
Ik wel, ik heb het nog nooit graag gedaan.
Het is dat het moet maar anders...........
Ik zou best een poetsvrouw willen hebben, maar daar hebben we het geld niet voor.
Dus moeten we het zelf maar doen.
Het is wel zo, dat Chris me helpt waar hij maar kan hoor, daar kan ik niks van zeggen.
Maar toch, het is een rotwerkje iedere dag weer.
Laat mij maar gezellig knutselen, handwerken en aan de PC zitten, dan gaat het me goed.

5 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Jaaaa, de zon! De zon maakt ons ook vrolijker± de aanmaak van vitamine D zorgt voor een lichtere kijk op het leven. :) Heerlijk, zonlicht.

Hahahaha ja inderdaad, dat stof is opeens heel zichtbaar hè? :D Ik geloof dat ik een van de weinige mensen op aard ben die huishoudelijke taken helemaal niet erg vind. Het geeft mij juist vaak rust, even praktisch bezig zijn met duidelijk resultaat. Een welkome afwisseling tussen al het denkwerk en pc-knutsel en leeswerk door. :)

Maar wanneer er één zonnige dag is, moet je absoluut gaan wandelen! De zonnestralen absorberen! Genieten! De eerstvolgende druilerige dag leent zich prima om de klussen in huis te doen. :D

donderdag, februari 15, 2007  
Blogger mieke said...

Precies Wenz, zo is het, niks vandaag stoffen.
Ik ga me nu aankleden en dan naar buiten.

donderdag, februari 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

zoek de zon op het is zo fijn
een beetje zonneschijn die moet er zijn,,,enz....
Ik heb al gekke loggies geplaatst ( wat else) en ga straks met vrouwtje ( ze weet het nog niet) de aldi in om te shoppen. en het huishouden doen we nu samen zo goed als wij kreukelaars kunnen. Ik heb recht op thuishulp[ maar met een grote bijdrage, omdat mijn vrouw ambtenaar is, en ik een klein waotje heb, en dan zit je 2.45 euro boven de grens, moeten we heel veel betalen Dus doen we het lekker in gedeeltes, en we hebben een knoepert van een huis...
maar we blijven lachen,.dat is het beste medicijn.
en nou naar buiten jij....
kunuf van leentje

donderdag, februari 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Zou het dan nu overal zonnig zijn?
Ook hier een stralend zonnetje, lekker temperatuurtje maar......
helaas geen tijd voor een wandeling. Ik wil vanmiddag naar een banenmarkt bij het arbeidsbureau in een nabijgelegen plaats. Ben nu ruim een maand bij huis en voel de "stress" een beetje komen....

Maar genieten mensen, zoveel je
kunt!!!
beuzeblaadje

donderdag, februari 15, 2007  
Anonymous Anoniem said...

ja ik heb er ook een hekel aan maar ja ik heb ook geen kabouters die het voor me doen:(
En ja het is heerlijk weer maar de stof valt me niet alleen op maar het ongedierte ook.
xxx saskia

donderdag, februari 15, 2007  

Een reactie posten

<< Home