februari 14, 2007


Aangezien ik nog al wat tabletten moet slikken en de nachten voor mij altijd heel warrig en doorelkaar zijn, met vaak wakker worden en schelden, omdat ik ook wel eens een nacht door wil slapen, zie ik er s morgens meestal zo uit als op het plaatje.
Aan het weer inslapen heb ik een methode gevonden.
Op de bank in de kamer, TV aan, lekkere warme deken over.
Dan de TV op timer en dan weer gaan liggen.
Meestal slaap ik binnen het kwartier weer in en de TV gaat na een half uur uit, dus die loopt niet de hele nacht.
Soms gebeurt het dat ik met mijn slaperige kop een verkeerde film opgezet heb.
Dan hoor je ineens een groot gegil en word er weer iemand vermoord of zo.
Of ik word wakker van een groot gesteun, dan heb ik er een sex film opstaan.
Nou, dat is natuurlijk ook niet alles om in te slapen.
Ik word per nacht en dat betekend iedere nacht, minstens 5 keer wakker.
Of ik krijg geen lucht, of er zit een opvlieger dwars, of ik moet naar de WC.
Maar als ik er even goed over nadenk, ook daar kun je mee leven.
Zo, genoeg gemopperd en geklaagd.
Af en toe heeft de mens dat nodig, nu kan de dag goed beginnen.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Zo is dat Mieke, soms moet je even
alles er uitgooien, dat lucht op!

Maar meid het is me nogal wat...
Slecht slapen en toch elke morgen al weer vroeg een log plaatsen...

Ik hoop dat er ook nog weer andere tijden voor je komen!

Fijne woensdag,
beuzeblaadje

woensdag, februari 14, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Arme jij, niet lekker kunnen slapen is echt niet fijn en zeer frustrerend. Slaap je gewoon licht of ligt er iemand naast je te snurken oid? misschien helpen oordopjes dan. ;)

ik heb geen oplossing voor je, vooral af en toe even mopperen en klagen om dan toch de dag weer blij en wakker te beginnen.. dat zei je dus zelf al...
kus

woensdag, februari 14, 2007  
Blogger mieke said...

Nee hoor, dat slechte slapen heb ik sinds de chemo
Maar je went eraan hoor en smiddags doe ik ook een tukkie.

woensdag, februari 14, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik weet precies wat je bedoelt, en ook na die chemo heb ik zelf een therapie voor mezelf ontwikkeld om de onrust in mij weg te halen voor het slapengaan. Want op een gegeven moment hielpen mijn slaappillen ook al niet meer. Ik begon elke keer aan vroeger te denken, leuke dingen, lieve dingen dingen die ikdeed met vriendjes en vriendinnetjes, een trip langs memomrylane...Het helpt mij nu nog als ik niet in slaap kan komen...Het proberen waard toch, en die opvliegers? FAMOSAN van dr.vogel altijd goed en kan geen kwaad.....en sexfilms NIET doen helpt niet....zeker niet als je partner al slaapt..
knuf van leentje

woensdag, februari 14, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke
vervelend dat slechte slapen zeg! gelukkig kun je er nog een positieve draai aangeven lees ik. Warme valentijnsgroet van mij!

woensdag, februari 14, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Dag lieverd, lekker geslapen vannacht? :)

donderdag, februari 15, 2007  
Blogger mieke said...

Goeie morgen allemaal.
Ik heb geslapen zoals altijd, maar voor mijn doen heel laat opgestaan.
8.30 is laat hoor, de halve morgen is alweer voorbij.
Jullie zijn allemaal schatten.
En vooral jij Fride in het verre Cambodja.

donderdag, februari 15, 2007  

Een reactie posten

<< Home