februari 19, 2007


Nou, dat was heel gezellig gisteren.
We zijn wezen eten bij een Griek hier in Bentheim.
Wij, dat waren wij twee, schoonmoeder, Alex en Erna.
Maar,dat was geen eten meer, dat was al vre.....!
Lekker kippesoepje vooraf en toen het hoofdgerecht.
Runder filet steak, Engels gebraden met kruidenboter, patatje en sla.
En toen het toetje oooooh die was toch zo lekker.
Erna, net zo'n goeie eter als ik (alleen zie je het bij haar niet, slank als een den), we hadden allebij Crepe gevult met walnoten en chocolade saus, daarnaast lagen slagroom en vanille eis.
Nou mensen, dat was me toch lekker en ik zat me toch vol, er kon werkelijk niets meer bij.
Toen zijn we naar huis gereden om later om nog gezellig koffie te drinken.
Maar eerst moesten we even de benen lang hoor.
Even uitbuiken.
Half vier had ik de koffie klaar, maar ooohhhh wat een OEN.
Ik had vergeten de taart uit de diepvriezer te halen.
Nou ja, we waren allemaal nog zo vol, dus dat was niet zo erg.
Alleen Erna vond het jammer, man is dat een gezellige vreetzak.
Ik ben zowiezo blij dat ik haar als schoondochter krijg.
Heel gezellige vrouw en een lieverd.
Ben anders gewent, daarom ben ik hier zo dankbaar voor.
Nou, om 17 uur zijn die twee weer weg naar huis gereden.
Het was voor ons een heel gezellige dag.

7 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dat klinkt zalig Mieke!!
Ik ben ook een "lekkerbek" hoor maar moet helaas vreselijk oppassen met de lijn!

Zeg jij kent toch niet toevallig Renate uit Nederland die getrouwd is met Diemitries uit Griekenland?
Samen wonen ze in Duitsland in Bad Bentheim, zij is een nichtje van me!

Groetjes,
beuzeblaadje

maandag, februari 19, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Wow jullie hebben lekker gegeten! Ik zou het niet allemaal opkunnen! En gefeliciteerd met je lieve as schoondochter, want het is fijn als je goed met elkaar kunt opschieten! xx betty

maandag, februari 19, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Nog Van harte meid, geweldig dat je door dik en dun nog bij elkaar bent!

maandag, februari 19, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Heee lieffies....
leuk dat jullie mijn aanstaande vrouw zoooooo leuk vinden... en weten jullie wat... vind haar ook leuk... haha... en zij jullie ook hoor. we zijn heel erg blij met jullie en hebben het weekend van jullie genoten het was geweldig...
xxx de twa ut fryslan...

maandag, februari 19, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Dat ijs he en dan nog wat honing erbij doen heerlijk ik droom er zelfs wel eens van hmmmmmm.en een gezellige schoondochter lijkt me dat zeg.groetjes Novelle

maandag, februari 19, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Beuzeblaadje.
Bij mijn weten ken ik geen Renate die met Dimitri getrouwd is.
Is Diemitries de voor- of achternaam?

dinsdag, februari 20, 2007  
Anonymous Anoniem said...

zeg ben jij nu degene in de familie die bevroren taart uitdeeld bij de koffie?????/Dan word de traditie toch voort gezet haha.....els

donderdag, februari 22, 2007  

Een reactie posten

<< Home