juni 01, 2009

GRAPJE VAN BOER HARM

Dus toen we klaar waren met fliepsen
en boer Harm klaar was met het schaap,
zei hij, kom ik wil nu even een geintje uithalen
mag ik dat????
Ik zei wel ja, doe maar hoor
ik ben altijd wel te krijgen voor een geintje.
Dus stond hij op,
nam een vacht
en legde die mij om de schouder.
Zo, zei hij
en nu een foto.






Ik kan jullie wel vertellen dat die vacht stonk.
Jeeeeeeetje wat stonk dat.
Maar, ik heb me goed gehouden
(ben tenslotte geen mietje)
en er zijn leuke foto's aan overgebleven toch????



26 Comments:

Blogger Chris said...

Ja hoor, echt wel.Hihihi

maandag, juni 01, 2009  
Anonymous Ria said...

Ik zie, dat je niet tegengesparteld hebt, Mieke ;))
Hahaha...en wij maar denken, dat hij je kaal geschoren zou hebben.
Maar zo'n wollen mantel is ook leuk, hoor, alleen een beetje warm met dit weer en dat-ie stinkt, kan ik me wel voorstellen.
Voelt ook heel vettig aan, hè?
Ontzettend leuke foto's, Mieke.
Wat zullen jullie schik gehad hebben :))
Maak er een fijne Pinkstermaandag van meis...
Groetjesss..Ria.

maandag, juni 01, 2009  
Anonymous Ank said...

Het zijn zeker leuke foto's geworden hoor!
Ik kan me voorstellen dat zo'n vacht stinkt *lol*

OT: Nee ik heb je zus niet gezien in Emmen, niet dat ik weet.

maandag, juni 01, 2009  
Anonymous klaproos said...

whahahahaha
da's wel een warm jasje denk ik hé:-))

maandag, juni 01, 2009  
Anonymous Betty said...

Staat je goed hahahaha! Fijne 2e pinksterdag miek! kus Betty

maandag, juni 01, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ha ha ha die Mieke als schaap zie het helemaal voor me. Leuke foto's zijn het geworden, maar zou het vachtje wel even van z'n geur ontdoen.
@ Heb echt genoten en daar toch ook aan je gedacht Mieke. Hoop je straks met m'n foto's een plezier te doen.
Hartelijke groetjes Bep

maandag, juni 01, 2009  
Anonymous Di Mario said...

Dat is een beste bos. Je bent vast blij dat je die niet de hele dag bij je hoeft te dragen.

Love As Always
Di Mario

maandag, juni 01, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Beeeh schaapje Mieke hihihi
Staat je goed ;-)

maandag, juni 01, 2009  
Anonymous FietsMargreet said...

Ha Mieke Schaap!!! Leuke foto's zijn het geworden. Geloof graag dat het stinkt. Boer Harm heeft ook bijna een schapenkapsel, maar een vriendelijke man zo te zien.
Groetjes

maandag, juni 01, 2009  
Anonymous hartje said...

nou jij kunt bij ria in de wei!!!
geweldig zo op de foto
en wassen en klaar weer een fris miekje
lieverds maak er vandaag een heelijk dagje van
knuffel van mij

maandag, juni 01, 2009  
Anonymous pamitsha said...

Grappige foto's1 Wat zul je het lekker warm gehad hebben met zo'n wollen jasje. :)

maandag, juni 01, 2009  
Anonymous marl1 said...

Whahaha- jij zit er warmpjes bij...:-))))))))))
Wordt vast dé modehit van de komende winter!!

maandag, juni 01, 2009  
Anonymous lenie said...

is een speciale geur , en neem maar van mij aan ..HET WENT....heb ooit in de schapen gezeten , met vriendinneke Gon ....nou die lucht vond ik niet erg , maar dat vet .......ik zat eronder , als we moesten 'pillen'...of tatoueren ...lenie zag blauw , bekappen ..maak niet uit , ik was de klos ...dus dit jassie ??
lekker warm , en dat luchie ?? so what ..hihihihi...went écht ooit ;)
mooie foto's mieke , en voor morgen ??
sterkte met die scan ..
dikke knuf Leen

maandag, juni 01, 2009  
Anonymous Anoniem said...

een mooi schapie dat ben je inderdaad hahahahaha dag beste Mieke.

Novelle

maandag, juni 01, 2009  
Blogger ArtMus said...

whahahaha meid je kijkt er een beetje schaapachtig bij, of vergis ik me.

maandag, juni 01, 2009  
Anonymous Elmar said...

Mooie foto's Mieke!
Lekker warm zo'n vachtje, maar dan moet het natuurlijk wel eerst even gewassen worden! ;-)
groetjes,
Elmar

maandag, juni 01, 2009  
Anonymous oma said...

Ha Mieke,

Daar zat een luchtje aan, puur natuur natuurlijk.
Je lijkt wel een Vikingvrouw, zo stoer. oma

maandag, juni 01, 2009  
Blogger Vedat said...

Waar het stinkt is het warm, moet je maar denken.

dinsdag, juni 02, 2009  
Anonymous gerdaYD said...

Héérlijk, Miekelief, wat een reuzefoto's! Grappig en ontroerend tegelijkertijd...
Dit wordt beslist een herinnering met een gouden randje!

dinsdag, juni 02, 2009  
Blogger Els said...

Nooit geweten dat een bontjas je zo goed staat

dinsdag, juni 02, 2009  
Anonymous beuzeblaadje said...

Hahahahaha..dat ziet er niet uit!
Sorry!! Moet natuurlijk zeggen: "Dat staat je goed"!
Bleef het geurtje nog een beetje "hangen"???

Doeiiii,
beuzeblaadje

dinsdag, juni 02, 2009  
Anonymous Marielle said...

WAT zie ik nu ??
Een bondjas aan ?
Foei toch !!!
...
Aaaaaaah...
ik zie het al...
Dit is een jas met een luchtje !!

Hahahahahahahahahaha

Mooi gezicht hè..zo'n kaal schaap !

dinsdag, juni 02, 2009  
Blogger esther said...

hahahaha staat je goed hoor... het stinkt echt behoorlijk....ik heb vaak schapen geschoren tijdens mijn opleiding en weet nog precies hoe het ruikt, haha.
arme els en eggie...ik kwam natuurlijk stinkend weer thuis.

woensdag, juni 03, 2009  
Anonymous Jeanine said...

Wat een mooie foto's!!! Gelukkig heeft hij je hoofdhaar niet geschoren, daar was ik even bang voor:) Ria heeft me ooit eens een stukje schapenvacht meegegeven omdat je er je paard zo ontzettend glimmend van kan krijgen als je ze daar mee opwrijft. Dat klopt, maar inderaad, het stinkt:)

woensdag, juni 03, 2009  
Anonymous Truus(depetvan) said...

Het arme schaap in z'n blootje zodat jij een wollen jasje aan kan. ;-)

donderdag, juni 04, 2009  
Anonymous plato said...

Whahahahahaha, wat een leuke boer is dat en wat staat die vacht je uitstekend, Mieke. De foto's zijn kostelijk.

dinsdag, juni 09, 2009  

Een reactie posten

<< Home