mei 22, 2009

LAATSTE REST

En dan waren er nog:
Mormel en Max.
Twee hele lieve honden.
Alleen de namen zijn verkeerd want,
Mormel zou eigenlijk Max moeten heten en Max, Mormel.
Allemachies wat is Max een duveltje.
Als Jan met de paarden aan de gang is,
rent hij er dwars doorheen (effe pesten)
Mormel hoeft maar 1 keer te blaffen en dan komt Max
er gelijk met harde stem boven uit,
Houd je mond, hou op met blaffen.
Dat er dan twee honden aan het blaffen zijn heeft hij natuurlijk niet in de gaten.
Heerlijk hoe deze hond met de paarden speelt en knuffelt.
Dat had ik nog nooit gezien.

De dieren die ik nog vergeten ben om te fliepsen zijn de kippen en de haan.
Nou, die komen de volgende keer aan de beurt.


Max is de zwarte en Mormel de witte.
.
Aan het eind van de dag stonden Jan en Chris nog even na te kleunen.

Lieve twee, heel hartelijk dank voor deze prachtige dag.
We komen snel terug want de kippen moeten nog op de foto.

.

18 Comments:

Anonymous gerdaYD said...

Inderdaad, aan je mooie serietjes de laatste dagen is heel goed te merken hoeveel jij er van genoot, Miekelief!
Voor herhaling vatbaar hé? Zeker nu de kippen nog op de foto moeten!
Ook daar ben ik benieuwd naar...
Maak er onderussen een superdagje van hé?

vrijdag, mei 22, 2009  
Blogger Els said...

Je moet zeker weer terug hoor, want nu wil ik de kippen ook wel zien.
Fijn dat jullie het zo mooi gehad hebben

vrijdag, mei 22, 2009  
Anonymous Jeanine said...

Wat ben jij vroeg op!!! Prachtige foto's Mieke en zeker is Max heel bijzonder, zo samen met Chopin! Ik heb nog nooit zoiets gezien:)
En die witte (volgens mij heet hij Mormel) die kan blaffen dat het niet normaal meer is, verschrikkelijk gewoon:)

vrijdag, mei 22, 2009  
Anonymous klaproos said...

dat is mooi hé mieke zo'n dierenstapel :-)

vrijdag, mei 22, 2009  
Anonymous Wenz said...

Wat een prachtige fotosessie, heb net alle paardenfoto's bekeken. Longeren, ik had er nog nooit van gehoord maar het heeft wat weg van toverkunst. :) En mooi te zien hoe die beesten hun eigen karakter hebben he? Zowel de paarden als de honden, en ik denk, als je goed kijkt naar die kippen, dat zelfs zij hun eigen willetje hebben! :D

vrijdag, mei 22, 2009  
Anonymous Anoniem said...

haha heerlijke honden
prachtig, houd wel van een hond met karakter

vrijdag, mei 22, 2009  
Anonymous CorryR said...

Ha die Mieke!
Ben hier nu pas weer (druk met mijzelf en revalidatie), maar ik heb geweldig genoten van je foto's + bijschriften van jullie bezoek aan Jan en Ria. Mooi om te zien hoe mens en paard een eenheid vormen. Je kunt zien hoe jullie genoten van dat bezoek!

vrijdag, mei 22, 2009  
Blogger ArtMus said...

wat kun je lang teren op zo`n bezoek hè Mieke.
Vooral als je logt....dan ben je gedwongen om de foto`s weer te bekijken en er over te verhalen.
Geweldig!

vrijdag, mei 22, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Het is altijd weer mooi om te zien hoe dieren en mens een vertrouwensband hebben Mieke, ik heb genoten van jouw series!

Liefs Sary

vrijdag, mei 22, 2009  
Anonymous ~~Seraka~~ said...

de heren hangen lekker :))))
het ziet er relaxed uit daar

vrijdag, mei 22, 2009  
Anonymous Anoniem said...

vrienden dat zie je zo Mieke groetjes van Novelle

vrijdag, mei 22, 2009  
Anonymous Elmar said...

leuke honden, je hebt ze mooi gefliepst Mieke!
Ook de heren kunnen het zo te zien prima met elkaar vinden!
Je hebt dankzij de kippen nog een geweldige reden om terug te gaan! ;-)
groetjes en een fijn weekend!
Elmar

vrijdag, mei 22, 2009  
Anonymous oma said...

Ha Mieke,

Prachtig als je soms zo onverwachts verschillenden dieren met elkaar ziet knuffelen.
Hier hebben we dat ook met de honden en katten, wij worden door de katten weinig begroet, de honden wel.
Gelukkig hebben jullie er een paar goed vrienden aan. oma

vrijdag, mei 22, 2009  
Anonymous Di Mario said...

Mooi die dieren he, daar kun je altijd van genieten.

Love As Always
Di Mario

zaterdag, mei 23, 2009  
Anonymous beuzeblaadje said...

Hahahahaha.... die ben je vast extra vergeten te fliepsen Mieke zodat je een reden had om terug te komen?
Nee, das maar gekheid ik kan me voorstellen dat jullie altijd welkom zijn bij Jan en Ria, óók zonder reden.

Ik ben trots op je dat je bent gegaan, ondanks je eigen pijn en vermoeidheid en ik hoop dat je nog heel lang na zult genieten van deze dag die je zeker weten, nooit meer zult vergeten!

Liefs,
beuzeblaadje

zaterdag, mei 23, 2009  
Anonymous Wilma said...

Kom je een fijn weekend wensen Mieke.
Liefs:Wilma.

zaterdag, mei 23, 2009  
Anonymous plato said...

Leuk vervolg, Mieke. Foto's van een prachtige dag onder een stralend blauwe hemel.

maandag, mei 25, 2009  
Anonymous Truus(depetvan) said...

Ik had al foto's gezien van Max maar nog niet van Mormel. Ik vind dat altijd zo grappig, een hond met een "ooglapje". :-)
Was je zeker per ongeluk expres vergeten om de kippen te fliepsen... Hihihi.

dinsdag, mei 26, 2009  

Een reactie posten

<< Home