mei 08, 2009

THUIS


Hallo lieve bloggers en webbies.

Ik ben vanmorgen naar huis gekomen omdat ze in dit ziekenhuis niets meer voor mij kunnen doen.
We hadden vanmorgen een gesprek met de uroloog nadat ik gisteren een tamelijk zware onderzoeking had en ............. het ziet er slecht uit.
Ik moet de 27ste mei naar de uni klinik in Münster voor gesprek en onderzoek.
Maar het komt hier op neer dat ik een kanker tumor heb in de nieren bekken.
(Weet niet hoe dat op zijn nederlands heet.)
Dit betekend dat de nier eruit moet en mijn blaas ook.
Het valt allemaal erg tegen en we zijn erg teneergeslagen.
Maar met hulp van jullie allemaal red ik het beslist hoor.
Allemaal heel erg bedankt voor de prachtige kaartjes en lieve telefoontjes.
Ik zal de kaarten vanavond tellen, maar het zijn er zeker wel 30.
Ik ben er heel blij mee.
Lieve mensen, over een paar dagen begin ik ook wel weer met bloggen hoor.
Ik kan niet zonder, maar ik moet even bij komen.
Doeiiiiiiiiiii

.


24 Comments:

Anonymous Anoniem said...

oh Mieke.........................:(:(ik weet niet wat te zeggen, behalve heel veel sterkte maar het dekt de lading niet..Een hele hele dikke steunknuf. In principe bid ik niet maar nu een uitzondering, heel hard voor jou en Chris en familie.. Je bent een voorbeeld voor wat een mens aankan.. sterkte lieve Mieke..

Gea

vrijdag, mei 08, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Lieve lieve Miek, wat moet ik nou nog zeggen, neiging te vloeken, gillen, janken, maar help je daar niks mee en word het ook niet anders van vrees ik :(
Het is gewoon niet eerlijk.
Ik wens je heel veel sterkte toe en je weet ons te vinden als we wat dan ook maar voor jullie kunnen doen.

liefs
vin en bianc

vrijdag, mei 08, 2009  
Anonymous Ria van Oldtimer said...

Mieke, ik kan me voorstellen dat je dit even op je in moet laten werken.
Maar dan gaan we samen met alle loggers en webbies weer kloekmoedig voorwaarts!
We komen snel bij je, of jij bij ons, dat moeten Chris en Jan maar samen uitvechten.
Mieke, hou je taai en hou de kop der veur!!!
Groetjes en liefs
Ria

vrijdag, mei 08, 2009  
Anonymous lenie said...

We zaten bij Jan en Ria toen we het hoorden , dus ik wist het al . Neemt niet weg dat dit weer een bittere pil is . Meis ...
Wat zich onttrekt.
Wat alles te boven gaat .
Waar de kosmos op wacht,
unicum in het universum,
wat zich afspeelt in de kosmos van je ziel ,
Wat alles omvat -
liefde !
Die geef je en die krijg je ....
Geniet er volop van , die verhipte tegenslagen bieden we samen met jou de kop !!
Ik ben er voor je ;)
liefs en een goed weekend thuis !

vrijdag, mei 08, 2009  
Blogger mieke said...

Lieve Jennever.
Ik zie nu dat ik per ongeluk jouw berichtje weggedrukt heb.
Vind ik heel erg jammer.
Zou je zo lief willen zijn om jouw mail adres door te geven?
Dat kan hier op de site, ik hoef het berichtje niet te publiceren, dus niemand die het adres dan ziet.
Dank je meis, ook ik vond het heel gezellig met jou.
Groetjes aan Martijn en de kids en een knuffel voor jullie 4.

vrijdag, mei 08, 2009  
Blogger amy said...

lieve mieke
ik hoorde het net van lenie
dus meteen even naar je log
mijn keel knijpt me dicht
jij die zo veel goeds verdient
jij verdient dit niet
en toch sta je er weer voor
maar niet alleen!!!
lieve mieke en chris
ik denk aan jullie

vrijdag, mei 08, 2009  
Anonymous Wenz said...

Lieve Mieke, dat zal wel hard aangekomen zijn. Als er iemand is die ik alle gezondheid van de wereld wens, dan ben jij het wel. Maar om een of andere reden denkt jouw lijf daar anders over. :( Jij (en ook Chris) bent zo'n enorme doorzetter, dat neemt niemand je af. Maar je mag nu ook best even flink balen en verdrietig zijn, bij deze tegenslag. Dat is maar al te menselijk. Je moet ook zoveel meedragen, lieve, sterke Mieke. Ik hoop dat je snel je innerlijke vlam weer kan doen ontbranden, en er na een potje janken weer tegenaan gaat. Wat jij de afgelopen weken hebt moeten doorstaan is voor velen van ons al onvoorstelbaar, maar je redt het maar mooi. En dan komt dit nieuws, je zou er haast van gaan schelden. Heel veel sterkte weer voor jou en Chris, ben maar lief voor elkaar en jezelf. Beterschapsknuffel en bergen moed en kracht!

vrijdag, mei 08, 2009  
Anonymous klaproos said...

je bent er weer mieke,

de beste weg naar herstellen is thuis, in je eigen lieve omgeving,
heel veel sterkte gewenst en tot gauw

vrijdag, mei 08, 2009  
Blogger ArtMus said...

Hallo Mieke en Chris,

Hoe is het toch mogelijk.
Het laatste log van Chris was zo positief , ik dacht nog is die borst amputatie nu helemaal voor niks gedaan?
Nou ja jammer dan......als het maar goed is.
En nu dit.
Houd het dan nooit op?
Logisch dat jullie helemaal terneergeslagen zijn, dit is niet wat je hoopt.
Je gaat weer een heel traject van behandelingen in......nou jij weet als geen ander wat dat betekend.

Je moet nog bijna de hele maand wachten voor je naar die kliniek kunt....dat lijkt me ook al niks.
Aan de andere kant....je zult toch ook eerst eens moeten genezen van de operatie voor je aan een therapie kunt beginnen.

Wat een vreselijke tegenslag.

Ik heb het bericht eerst eens tot me door moeten laten dringen voor ik kon reageren.
Wat is het leven toch vreselijk oneerlijk.
Veel liefs uit Haaksbergen en natuurlijk denk ik aan jullie.

vrijdag, mei 08, 2009  
Anonymous Ank said...

Jemig Mieke dat is niet niks wat jij te horen hebt gekregen. Je hebt nog heel wat voor de boeg en ik heb respect voor de manier waarop je er mee om gaat. Daar kunnen we allemaal een voorbeeld aan nemen. En natuurlijk blijven we je steunen!

vrijdag, mei 08, 2009  
Anonymous oma said...

Ha Mieke,

Wat een droef bericht Mieke en Chris.
Gisteren zo hoopvol en nu te neer geslagen, dit is zeker een zware slag voor jullie.
Hopelijk zullen de middelen die aangewend worden positief hun uitwerking hebben.
voel me samen met jullie erg verdrietig worden, je hoopt op herstel en dan komt er nog een diep dal.
We wensen jullie heel veel sterkte in het vervolg traject, veel sterkte, kracht en vertrouwen. oma

vrijdag, mei 08, 2009  
Anonymous Di Mario said...

Je bent niet degene die teneergeslagen is, maar die van mij weegt vast niet op tegen die van jullie. Rust maar lekker uit een paar dagen. Misschien doet het je extra goed. Sterkte.

Love As Always
Di Mario

vrijdag, mei 08, 2009  
Anonymous Betty said...

lieve mieke
Wat een zeeeer droevig beicht Mieke. Ik had je dit zo gaaaaag anders gegund. Ik baal ervan en vind het het zeeeeer erg voor je. Dat je/jullie teneergeslagen zijn is zo begrijpelijk. Lieve Mieke eigenlijk ben ik sprakeloos. Liefs Betty
Ps Ik hoop dat je de kaart die ik donderdag naar het ziekenhuis gestuurd heb, nog ontvangen heb........xxxxx

zaterdag, mei 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Mieke ik geef je maar een schouderklopje.sterkte Novelle

zaterdag, mei 09, 2009  
Anonymous marjolein said...

Hè gat...verdikkeme wat een tegenvaller voor jullie
Dat je dat in jezelf verwerken moet is duidelijk.
Ik wens jullie veel kracht toe en ik zal een kaarsje voor je branden met extra groot schietgebedje
Veel sterkte en hou je taai (ik weet het, ik heb makkelijk praten )
Toch komt het uit de grond van mijn hart
Dag

zaterdag, mei 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Test even voor anne of je anoniem bij jou kan reageren

Bianca

zaterdag, mei 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke
Weet niet wat te zeggen.
Heb heel veel respect voor je moed en doorzettings vermogen.
Vind het moeilijk om de juiste woorden te vinden.
Sla vanaf hier een paar armen om je heen en m'n gedachten zijn bij jou en je man.
Bep

zaterdag, mei 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Mieke ik zal het eens proberen. dit is dus een test. Anne.
dit moet je niet plaatsen ik weet ook niet of je kunt laten weten of het gelukt is.

zondag, mei 10, 2009  
Anonymous Truus(depetvan) said...

Oei Mieke, lees ik eerst een goed bericht, dan lieve berichten over bezoek en kaarten en nu dit...
Ik hoop dat je nieuwe moed kunt vinden om ook deze strijd aan te gaan.
Heel veel sterkte gewenst voor jou en je naasten.

zondag, mei 10, 2009  
Anonymous Elmar said...

Wat een akelig bericht.
Maar gelukkig ben je weer thuis en kun je in je eigen omgeving eerst verder aan sterken en op adem komen!
groetjes en heel veel sterkte!
Elmar

zondag, mei 10, 2009  
Anonymous beuzeblaadje said...

Meis ik mail je zo nog even
en bel je deze week!

Maar samen blijven we er voor
gaan goed??? Kom eerst maar even
bij en dan "vechten" we weer door!
De aanhouder wint en ik WIL dat jij dat bent!!!

Heel veel liefs,
beuzeblaadje

zondag, mei 10, 2009  
Anonymous oma said...

Ha Mieke,

Heb je een fijne moederdag gehad, ze zullen je wel verwend hebben.
Een goede week gewenst, en sterkte met alles. oma

zondag, mei 10, 2009  
Anonymous Wilma said...

Lieve Mieke & Chris,

Soms schieten woorden tekort....
Maar ik denk wel aan jullie beide!
Liefs en veel sterkte.

Wilma.

maandag, mei 11, 2009  
Anonymous PLATO said...

Dat zijn beroerde berichten. Maar ze zoeken verder dus is er nog hoop. Het valt me trouwens op hoe snel jij weer herstelt na een operatie en dat je ook weer van die prachtige lange logs schrijft. Die kracht van ou verbaast me steeds meer. Ik kijk er met bewondering naar. Sterkte voor jullie beiden.

woensdag, mei 13, 2009  

Een reactie posten

<< Home