april 18, 2009

Mieke (update)

Foto:WWW

Het is intussen al langer dan een week dat
Mieke in het ziekenhuis ligt. Eigenlijk wel
tijd voor een update.
De pijnen zijn er nog steeds maar met
behulp van sterke medicatie enigzins
onder controle te houden.
De onderzoeken, die gedaan zijn, pakten
verkeerd uit en het lijkt er op dat er een
hele nasleep aan de nodige behandelingen
volgt. Hoe lang ze nog in het ziekenhuis
moet blijven is nog onbekend en zal bepaald
worden hoe de volgende onderzoeken verlopen.
Jullie allemaal van harte bedankt voor het
meeleven en de ondersteunende woorden!
Groetjes en voor jullie een knuf
Chris.

13 Comments:

Anonymous Wenz said...

Wat ontzettend vervelend dat de onderzoeken verkeerd uitpakten zeg. Ik hoop dat de schade beperkt blijft. Arme, dappere, sterke Mieke. We denken aan haar hoor. En ook voor jou weer heel veel sterkte Chris, jullie leven wordt iedere keer weer overhoop gegooid met al dat ziek zijn, dat is niet niks. Ik hoop dat jullie snel weer samen zijn en dat Mieke weer pijnvrij zal zijn, en zich weer goed voelt.

zaterdag, april 18, 2009  
Anonymous Anoniem said...

o wat naar.Ik wens jullie veel sterkte toe en goede moed houden hoor.groetjes van
Novelle

zaterdag, april 18, 2009  
Anonymous eva said...

Ach wat ontzettend naar voor Mieke!
Niets erger dan voortdurend pijn te moeten hebben.
Gaat het hier de goede kant op, bij jullie is dat helaas niet het geval.
Veel sterkte gewenst voor jullie beiden!
gr eva

zaterdag, april 18, 2009  
Anonymous Di Mario said...

Chris, wil je voor mij de groeten en beterschap overbrengen aan Mieke. Ik ga morgen op vakantie en blijf ongeveer anderhalve week weg, maar zal zeker aan jullie denken.

Love As Always
Di Mario

zaterdag, april 18, 2009  
Anonymous geesje said...

Wat een vervelende tijd hebben jullie op het moment, veel sterkte gewenst en hopelijk komt de zon snel weer voor jullie achter zijn wolkje vandaan.

zondag, april 19, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Jullie zijn elke dag in mijn gedachten.....

zondag, april 19, 2009  
Anonymous marjolein said...

Hè wat vervelend voor Mieke, steeds pijn...
Wens haar maar veel sterkte en GEDULD met al die onderzoeken die ze in het vooruitzicht stellen
Dag en jij natuurlijk ook sterkte Chris

maandag, april 20, 2009  
Anonymous een Oldtimer said...

Gelukkig kunnen ze, wat ik begrijp, de pijn enigzins onder controlle houden en dat is de gegeven omstandigheden erg belangrijk.
Ik hoop voor jullie dat de behandelingen die nu gaan volgen een verbeterig in de omstandigheden zal brengen.
Doe Mieke de groeten van ons en vertel haar dat ze steeds in onze gedachten aanwezig is.
En Chris denk er aan de moed niet laten zakken.

Ria krijgt Donderdag de petscan en nog een ander onderzoek met een roesje in Zwolle.

maandag, april 20, 2009  
Anonymous Elmar said...

Dank je voor deze update Chris.
Gelukkig hebben ze nu iets gevonden om de pijn wat onder controle te houden.
Hopelijk bieden de onderzoeken duidelijkheid en kan er iets voor Mieke gedaan worden.
groetjes en voor Mieke beterschap en voor jou heel veel sterkte!
Elmar

maandag, april 20, 2009  
Anonymous Truus(depetvan) said...

Tjee, dat is niet fijn voor Mieke. Ik wens jullie nogmaals heel veel sterkte en hoop dat het weer de goede kant op mag gaan.

maandag, april 20, 2009  
Blogger amy said...

och lieve mieke
meid dat jij dat nou moet hebben...
ik wens je beterschap
dikke kus voor jou

dinsdag, april 21, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Goh Mieke en jij krijgen heel wat te verstouwen.
Wil je haar heel veel sterkte wensen met de komende behandelingen.
Hoop toch zo dat de ze helpen.
Geef haar maar een dikke knuf.
Chris jij ook veel sterkte.
Hartelijke groetjes Bep

dinsdag, april 21, 2009  
Anonymous JeeBee said...

Dikke knuf voor Mieke en voor jou Chris. Mijn kaarsje brandt weer.
Ik denk aan jullie.

woensdag, april 22, 2009  

Een reactie posten

<< Home