april 09, 2009

LAATSTE REST


Wat denk je vrouwtje,
komen de meesjes nog vandaag?
Ik moet zeker veel geduld hebben he?
Ik denk dat ik nog maar even naar buiten ga.
.

MOMO, kom nou.
Er zit een meesje aan.
Kom nou kijken.
.

Kom nou snel meissie.
Het zakje is bijna leeg.
.

Nou, dan moet je het zelf maar weten hoor.
.

Zie je wel,
nu zijn ze weg.
.

He, verdorie
ik heb je niet horen roepen vrouwtje.
Ben ik het weer misgelopen.
.

Nou, als we dan geen vogeltje kunnen vangen,
dan maar als troost een likkie
pasta tegen haarballen.
Is ook lekker.

.

22 Comments:

Anonymous gerdaYD said...

Hihi, heerlijk log, eigenlijk best een leuk stripverhaal, Mieke!

een mezenbol viel op de grond
iets wat jij wel lekker vond
maar het zat je niet mee
je was gelijk aan de diaree
het is ook niet voor jou
zijn voor de vogeltjes waar ik zo van hou (...)
© patricia
*wink, big smile*

donderdag, april 09, 2009  
Anonymous lenie said...

tis ook net een tekenfilm ...
gelukkig zit er glas tussen ....
en kon de pimpel de restjes verorberen .....;))

donderdag, april 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

haha wat een leuk verhaaltje
arme momo, weer pech

donderdag, april 09, 2009  
Blogger Els said...

Mooi mis, al weer te laat.
gelukkig had jij nog wat lekkers.

donderdag, april 09, 2009  
Anonymous Di Mario said...

Die haarbalpasta is wel goed, stel je voor dat je toch een vogeltje...

Love As Always
Di Mario

donderdag, april 09, 2009  
Anonymous plato said...

Ha, die koolmees liet zich niet tegenhouden Mieke. en poes moet zich tevreden stellen met een likje. Ach, wat een leed he?

donderdag, april 09, 2009  
Anonymous ~~Seraka~~ said...

blij te zien dat het netje bijna leeg is
jammer als je het ongebruikt moest weghalen nu
pasta tegen haarballen? nooit van gehoord!

donderdag, april 09, 2009  
Blogger amy said...

welk merk pasta hebben jullie?
die van ons is niet lekker
groetjes tom en t.c.

donderdag, april 09, 2009  
Anonymous pamitsha said...

Arme Momo, de voorstelling gemist!
Gelukkig toch nog een likkie pasta gekregen, was de dag toch nog goed :))

donderdag, april 09, 2009  
Anonymous f r e d said...

wel anders dan the birds van hitchcock......H E L P .

donderdag, april 09, 2009  
Anonymous Wenz said...

Haha, sukkeltje-poes. Mist ze alle actie! En om haar nu de foto's achteraf te laten zien, dat werkt toch niet bij dieren, haha. Maar bij ons wel! Mooi geschoten.

donderdag, april 09, 2009  
Anonymous CorryR said...

Hoi Mieke,
Even een tegenberichtje van mij. Ja, ja, het gaat steeds beter. Eerder werd ik gewoon een beetje licht in 't hoofd als ik achter de pc zat, maar dat gaat steeds beter. Niet te lang nog, maar elke dag een stukje langer, dan gaat het strakkies weer helemaal goed komen.
Ik wil je even bedanken voor al je lieve berichtjes bij mijn blogjes. Het doet geweldig goed, dat je veel woord en wederwoord krijgt. En soms een "bestraffend" woordje, als je vindt dat ik te gauw wil. Geeft niet, je had/hebt groot gelijk. Ik val vanzelf wel op mijn snufferd, en neem dan gas terug.
Graag wens ik je fijne, zonnige Paasdagen. Geniet van het mooie weer!
Groetjes, Corry

donderdag, april 09, 2009  
Anonymous Elmar said...

Leuk foto verhaal Mieke!
Arme Momo, nu moet ze wachten tot het weer winter is! ;-)
Gelukkig was er pasta als troost!
groetjes,
Elmar

donderdag, april 09, 2009  
Anonymous Ria van Oldtimer said...

Als de poezen ons nou maar wat beter konden verstaan........
Maar je hebt er mooi fotoverhaal van gemaakt!

donderdag, april 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Volgens mij had je het veel te druk met fotograferen om Momo te roepen.
Leuk zoals je deze serie hebt gemaakt.
Wens je vast hele fijne paasdagen.
Groetjes Bep

donderdag, april 09, 2009  
Anonymous marjolein said...

Pasta tegen haarballen...nog nooit van gehoord
Maar je netjesvogeltjesoogst ziet er goed uitDag

donderdag, april 09, 2009  
Blogger Vedat said...

Pasta tegen haarballen, bestaat dat ook al?

donderdag, april 09, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Leuk he hoe ze naar die vogeltjes kijken, moiere afleiding is er niet voor ze denk ik.

H.M.Wilemien is er ook dol op.

Fijne paasdagen en liefs van Sary en de bengels

donderdag, april 09, 2009  
Anonymous oma said...

Ha Miek,

Ach wat een schatjes, niet voor de vogeltjes natuurlijk.
Wij hebben er ook twee Puzi, uit Oosterijk een mooie rooiekater, en Mikcky een Nderlandse kater. oma

donderdag, april 09, 2009  
Anonymous marion said...

Fijne paasdagen Mieke en Chris. Geniet lekker

donderdag, april 09, 2009  
Blogger esther said...

wat een leuke blogje! wat een geluk voor het vogeltje :)

vrijdag, april 10, 2009  
Anonymous Truus(depetvan) said...

Een slimme (pimpel)mees is niet voor de poes.
Een leuke reportage Mieke. :-)

maandag, april 13, 2009  

Een reactie posten

<< Home