april 08, 2009

--------------------------
Motorvleugels
---------------------



Samen op de motor
Dan voel ik me vrij
Daar varen mijn gedachten
Ze zijn even helemaal van mij

De dingen om me heen
De wind en de snelheid
Ik hoor alleen de motor
Het geeft veel vrijheid

Samen met mijn geliefde
Zoef ik over de weg
Een vertrouwd gevoel
Dat ik nooit weerleg

Ik geniet en krijg vleugels
Ik laat alles even gaan
Een gevoel onbeschrijflijk
Ik kan de hele wereld aangedicht en foto's uit het internet.

.

16 Comments:

Anonymous lenie said...

sorry hoor maar kom niet meer bij van de lach ...
is een erg liefdevolle liefhebber in de te lange winter aan het haken en breien gegaan voor zijn motortje ;))

woensdag, april 08, 2009  
Anonymous Di Mario said...

Wie is er zo bang dat zijn motor een koutje vat.

Love As Always
Di Mario

woensdag, april 08, 2009  
Anonymous Anoniem said...

ah gus had moter het koud?
of moest ie naar het bal met een mooi outfit :)
Geweldig gemaakt, hoe verzin je het hè.

woensdag, april 08, 2009  
Anonymous Ria said...

Dat is nog eens een gepimpte motor!!!
Ik denk niet, dat je Chris op zo'n motor de deur uit krijgt;))

woensdag, april 08, 2009  
Anonymous ~~Seraka~~ said...

feel what you mean :)
prachtige roze bike
maaruh.....
die naam is onjuist hoor
dat moet Seraka zijn
(niet Robert)

woensdag, april 08, 2009  
Anonymous gerdaYD said...

Is dit écht Miekelief? Eerlijk waar? Hihihi en hahhahahah wie houdt zich nu met zoiets bezig?
Maar héérlijk! Dankjewel voor dit log, foto's én tekst!

woensdag, april 08, 2009  
Blogger Els said...

hahahaha dat is nog erger dan een hondje met een jasje aan

woensdag, april 08, 2009  
Anonymous Anoniem said...

hallo wat grappig zeg.....gezellige motor zo zeg groetjes van Novelle

woensdag, april 08, 2009  
Blogger ArtMus said...

ik moet er erg om lachen Mieke.
Juist omdat dit gefröbel zo helemaal niet past bij een stoeren motor is het leuk.

woensdag, april 08, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Dit is nog es brei en haakwerk. Heel wat anders als de wollen sokken van mijn opoe. Zou er ook een outfitt in andere kleur gemaakt zijn?

woensdag, april 08, 2009  
Anonymous marjolein said...

Die italiaanse dame die net gered is, breide ook zoveel !!!
Mooie aangeklede motormuis :))

woensdag, april 08, 2009  
Anonymous Elmar said...

Wat een leuke vrolijke motor!
Het tegenovergestelde van een stoere Harley! Leuk!
groetjes,
Elmar

woensdag, april 08, 2009  
Anonymous oma said...

Ha Moeke,

Prachtige motor, die zal het niet koud krijgen.
Hoop je ook dat Chris gaat winnen? oma

woensdag, april 08, 2009  
Anonymous JeeBee said...

Wat een prachtige motor! Ik zou deze wel eens willen zien rijden... ;-)

donderdag, april 09, 2009  
Anonymous plato said...

Nou dit heb ik nog nooit gezien. Wie komt er op zoiets. Grappig bedacht. En knap gedaan ook.

donderdag, april 09, 2009  
Anonymous Truus(depetvan) said...

Zo'n stoere motor met een meisjespakkie an. Grappig hoor. :-)

maandag, april 13, 2009  

Een reactie posten

<< Home