april 22, 2009

Door Mieke geschreven

Lieve webbies!
Lieve bloggers!

Dit is het laatste blogje voor de komende weken.
We gaan een moeilijke en zware tijd
en strijd tegemoet.
Het gaat niet goed met mij.Maar ik
laat mijn hoofd niet hangen hoor!
Hoofd omhoog en er door!
Chris heeft door al die problemen en
zorgen geen zin en kracht om te bloggen.
Kan iedereen begrijpen toch?
Ik lig hier nu bijna 2 weken en weet nu
wat er aan de hand is.
Het is niet weinig.

1e) Mijn rug is gebroken. Door het gebruik van
Prednisolon zijn mijn botten poreus geworden.
Maar...ik ben blij dat het geen Metastasen zijn.

2e) In de geopereerde borst is de kanker weer
terug gekomen. Die wordt dus weer geopereerd.
Dat betekend dat nu alles word weggenomen
en àlles helemaal plat wordt.

3e) Mijn linker nier (de rechter heb ik niet meer) is ook niet in orde.
Dat wordt nog verder onderzocht. Maar ook
daar vermoeden de doktoren kanker.

Dus jullie zien dat ik (wij) genoeg voor
de boeg hebben.
Ik zou zeggen...tot over een paar
weken dan meld ik me wel weer!
Lieve groetjes...
...Mieke!

40 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Och Mieke en Chris,
ik had geen idee. Mieke dat je zo ziek bent heb ik volledig gemist!
Wat erg.. ik heb er geen woorden voor.

Ik hoop dat jullie hier samen goed doorkomen.

Ik denk aan jullie.

Veel liefs Lisenka

woensdag, april 22, 2009  
Blogger Els said...

t Is gewoon kut

woensdag, april 22, 2009  
Anonymous Wenz said...

Lieve, lieve Mieke. Heel erg veel succes daar in het ziekenhuis, het is weer flink heftig, wat je moet doorstaan. Ik hoop met heel mijn hart dat je weer veilig thuis komt. Een hele dikke knuffel voor jou, alle moed en sterkte, ik hoop dat je weinig pijn zult hebben, je rug gebroken, weer kanker, het houdt niet op. Voor Chris en jou heel veel warme, positieve gedachten, ik denk aan je.

woensdag, april 22, 2009  
Anonymous Anoniem said...

lieve lieve Mieke en Chris
Heel veel sterkte de komende tijd, probeer vooral veel te lachen, maar voorzichtig voor je rug!!! heel veel liefs, Leon, Tineke, Maaike en Tom

woensdag, april 22, 2009  
Anonymous Anoniem said...

lieve lieve miek en chris.....het is zo oneerlijk waar jullie keer op keer door moeten. Wens jullie alle kracht en liefde toe dit samen weer voor elkaar te boksen. Denk elke dag aan jullie.

woensdag, april 22, 2009  
Blogger ArtMus said...

OOO Mieke....
Ik weet gewoon niet wat ik zeggen moet.
Meid......het is bijna niet te bevatten zoveel als er aan de hand is.
Wat moet je ongelooflijk veel pijn hebben....dat kan toch niet anders, alleen de rug al!
Ik vind het geweldig dat je ons toch weer op de hoogte houd, ondanks al je zorgen en pijn.
Natuurlijk heeft Chris nu wel iets anders aan zijn hoofd, daar zal iedereen begrip voor hebben.

Mijn kaarsje brand voor jou Mieke, ik weet dat je een hele sterke vrouw bent, maar een kaarsje kan nooit kwaad.
Ik wens je alle kracht en liefde toe die jullie nodig hebben.

Heel veel liefs van mij...en tot gauw.

Weet dat ik aan je denk. XXXXXXX

woensdag, april 22, 2009  
Anonymous marl1 said...

Was al een tijdje niet komen buurten en bah wat een rotberichten!!!
Mieke ik wens je heel veel sterkte toe!!!!

woensdag, april 22, 2009  
Anonymous Anoniem said...

beste Mieke en Chris....houd goede moed en ik zal voor jullie bidden want wat zou ik anders kunnen doen.
Novelle

woensdag, april 22, 2009  
Anonymous Adolf said...

Heel veel sterkte voor jullie!

woensdag, april 22, 2009  
Anonymous Elmar said...

Lieve Mieke en Chris, ik wens jullie alle mogelijke sterkte de komende tijd! Er komt ineens weer veel op jullie af, en dat je hoofd dan niet naar bloggen staat is te begrijpen. Fijn dat je hebt laten weten hoe het met je gaat Mieke! Ik zal aan jullie denken en voor jullie duimen!
groetjes en nogmaals heeeeeel veel sterkte!
Elmar

woensdag, april 22, 2009  
Blogger Vedat said...

Nou Mieke, heel veel sterkte en dat je over een paar weken al terug wilt zijn, dat is een lovenswaardig streven. Hou de moed erin.

donderdag, april 23, 2009  
Anonymous gerdaYD said...

Ooooo Mieke toch...

Wannneer alles diep van binnen pijn doet
En je alleen, tegenover je eigen beeld,
Ziet dat het vervormd is door ontbrekende spiegels Wanneer de dingen voor je schaduw wijken
Wanneer je woord dat van een ander lijkt
En je hartslag uit je lichaam vlucht
Wanneer je handen ver van je weg zijn
En je de afdruk van je voeten niet herkent
Wanneer je het gezicht dat nadert bent vergeten
Wanneer je niets meer waarneemt dan dode buitenkant
Ga dan
Als de zalm
Tegen de stroom in
Met alle razernij van je woede
Wanhoop niet
Het water zal de stenen breken
© Michelle Najlis

STERKTE!

donderdag, april 23, 2009  
Anonymous pamitsha said...

Heel veel sterkte!

donderdag, april 23, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke & Chris,

Ik bid voor jullie beiden!!!

Liefs :Wilma.

donderdag, april 23, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Heel veel sterkte gewenst.
Maryan

donderdag, april 23, 2009  
Anonymous een Oldtimer said...

Mieke ik heb je log gelezen en ik zou zo veel willen zeggen maar weet niet hoe.
Het enigste wat we van hier uit kunnen doen is bidden en hopen.
Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe.
Ria heeft vanmorgen de petscan gehad en krijgt straks om 15.00 uur
een endo echografie.
Morgen om 15.30 uur volgt er dan een gesprek in het Ziekenhuis in Zwolle.
Jullie beiden heel veel liefs toegewenst.

donderdag, april 23, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Daar word je stil van en je vraagt je af waarom dit jou allemaal treft.
Beste Mieke en Chris wens jullie heel veel sterkte in deze zware strijd.
Bep

donderdag, april 23, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke en Chris,

Het is zo oneerlijk wat jullie nu weer overkomt.
Ik wens jullie heel veel kracht en sterkte.
Ik laat een kaarsje voor jullie branden .
Veel liefs en een dikke knuffel., in gedachten ben ik bij jullie.

donderdag, april 23, 2009  
Anonymous thea said...

Ach Mieke, wat een rotbericht.
Je zult nog een hele zware tijd tegemoet gaan, waarbij ik je alle
kracht en sterkte toewens.

vrijdag, april 24, 2009  
Anonymous marjolein said...

Oh Mieke en Chris...
Dat zijn hele nare berichten en de tranen springen spontaan in mijn oogjes...wrijf...wrijf
Wat een ellende
Wat moet ik nu als `onbekende` zeggen om jullie te troosten en te steunen
Alleen heel veel sterkte en ik denk en bid voor jullie
Dag, veel liefs

vrijdag, april 24, 2009  
Anonymous plato said...

Afschuwelijk, zo'n bericht te moeten schrijven. Ik wens jou en Chris veel sterkte de komende weken. En sterk zul je zijn. Zoals je dat al jarenlang bent, met onverwoestbaar optimisme.
Veel liefs van mij voor jullie beiden.

Wij wachten hier op jullie.

vrijdag, april 24, 2009  
Anonymous Ank said...

Hier schrik ik toch wel even van zeg, wat een veelheid aan problemen komen er op jullie af. Ik weet niet goed wat te zeggen maar wens jullie heel veel sterkte de komende tijd!

vrijdag, april 24, 2009  
Anonymous Anneke said...

Lieve Mieke en Chris.

Als ik dit lees moet ik even slikken en kom woorden te kort.
Ik wens jullie de komende tijd veel sterkte toe,
en zal elke dag aan jullie denken.
Groetjes,
Anneke.

vrijdag, april 24, 2009  
Blogger amy said...

huilend zit ik achter mijn pc
wat is hetr leven toch hard voor de beste mensen
ze zeggen wel eens:
de beste leerlingen krijgen de moeilijkste lessen...
nou mieke jij krijgt een 10+
en ook jij lieve chris
ik heb verder geen woorden meer
ik kom over een week weer kijken hoor!
lieve mensen
dikke kus

vrijdag, april 24, 2009  
Anonymous beuzeblaadje said...

Lieve Mieke XXXXXXXXX

vrijdag, april 24, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Mieke en Chris heel en heel veel liefde wens ik jullie beiden.
Ik denk aan jullie.

vrijdag, april 24, 2009  
Anonymous Betty said...

Lieve Mieke en chris
IK hoop dat je dit allemaal aankan lieve Mieke. Chris jij ook veel kracht toegewenst. Ik mis je echt miek en zend je veel liefs toe.. dikke kus voor allebei
betty

zaterdag, april 25, 2009  
Blogger F & A said...

Lieve Mieke,
Wat krijgen jullie wat voor de kiezen.
Het is haast niet te bevatten en ben er stil van.
Ik wil jullie heel veeel sterkte wensen voor de komende tijd.
Sterkte sterkte sterkte....
LIEVE GROET aly

zaterdag, april 25, 2009  
Anonymous Anoniem said...

ik wil je nogmaals sterkte wensen Mieke!
novelle

zondag, april 26, 2009  
Anonymous GEESJE said...

Ik kan alleen maar zeggen:

KUSJE

zondag, april 26, 2009  
Anonymous Truus(depetvan) said...

Lieve Mieke en Chris, voor zo'n bericht schieten woorden te kort...
Ik wens jullie heel veel sterkte de komende tijd.

zondag, april 26, 2009  
Anonymous lenie said...

dikke knuf ..
mijn lotgenootje ..dikke dikke knuf ..weet dat ik er voor je ben !

maandag, april 27, 2009  
Anonymous Anneke said...

Lieve Mieke en Chris.
Ik dacht aan jullie, STERKTE!!!!

maandag, april 27, 2009  
Anonymous P-TER said...

Mieke en Chris

Laat deze dagen je hoop geven
in het leven en dat het een
goede afloop mag hebben!

Ik zal een kaars laten branden
en die niet laten uitdoven!

Veel sterkte gewenst.
Gr.
P-TER

maandag, april 27, 2009  
Anonymous Marion said...

Meis wat een gevecht wacht jullie. Vreselijk.. Ik zal elke dag even aan jullie denken.
Ontzettend veel kracht en liefde voor jullie beide..
Dikke knuffel..

maandag, april 27, 2009  
Blogger The Dutchess said...

hallo Mieke..per toeval kwam ik op je blog terrecht..graag wilde ik je veel sterkte toewensen. Mijn zusje is op dit moment ook bezig met een gevecht tegen deze vreselijke ziekte..Je vraagt je toch af waarom mensen zoiets moeten meemaken en doorstaan..Veel kracht Mieke...en positief denken!!
Groetjes.

maandag, april 27, 2009  
Anonymous CorryR said...

Ook ik wens jullie van harte sterkte toe, maar vooral beterschap voor Mieke. En Chris: hou je taai, want je lief ziek zien, terwijl je graag van alles zou doen om haar te helpen gaat je niet in de koude kleren zitten.
Dat alle medische hulp niet voor niks mag zijn, en dat we hier gauw weer wat te lezen krijgen.
Hou je haaks!

dinsdag, april 28, 2009  
Anonymous een Oldtimer said...

Weet dat jullie steeds in onze gedachten aanwezig zijn.

dinsdag, april 28, 2009  
Anonymous eva said...

Mens, mens wat krijg jij eh voor je keizen zeg!
Kan niet anders dan je alle sterkte wensen en ook voor Chris.

Bewonder je strijdbaarheid.

gr eva

donderdag, april 30, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke en Chris,

Wat een strijd, alweer!!
Ik kan het niet begrijpen maar ik vind het zo knap hoe jij in het leven staat!

Ik wens je alle sterkte en geluk van de wereld!! BETERSCHAP!

Liefs Natasja

vrijdag, mei 01, 2009  

Een reactie posten

<< Home