mei 06, 2009

Even een kort bericht

Mieke herstelt zich goed van de operatie!
Ze vindt het geweldig dat iedere dag post
met genezingswensen binnen komt.

De zusters hebben haar al gevraagd of ze
jarig is. En eigenlijk is ze dat wel een beetje
want het onderzoek van haar borst geeft aan
dat deze vrij van kankercellen en/of
uitzaaiìngen is.
Vandaag wordt ze overgeplaatst naar een
andere afdeling waar de onderzoeken aan
haar nier beginnen.
Ik hoop en bid dat ook hier de resultaten
van de onderzoeken negatief, dus goed,
zullen zijn zodat de nier behouden kan worden.
Ik vindt het geweldig hoe jullie Mieke
ondersteunen!!!

"Beuzeblaadje"
Je bent een kanjer!!!
En jullie webbies en bloggers ook!!!
Bedankt!!!

Groetjes...Chris

16 Comments:

Anonymous Ria said...

Wat een vrolijk gezicht, al die kaarten!!!
Daar fleurt de kamer helemaal van op en, nog belangrijker, Mieke zal er helemaal vrolijk van worden.
Moet je nu al die kaarten verhuizen naar de andere afdeling, Chris???
Ik denk, dat je het graag doet voor Mieke....
Ik hoop en bod voor jullie mee, dat haar nier behouden kan worden.
Heel veel liefs, Ria.

woensdag, mei 06, 2009  
Anonymous Anoniem said...

zo fijn dat het naar omstandigheden zo lekker weer met dr gaat
hoop heel hard met jullie mee dat de nier ook toch goede uitslag gaat brengen hoor

dikke knuf

woensdag, mei 06, 2009  
Anonymous beuzeblaadje said...

Heerlijk dat Mieke zich zo goed voelt en geweldig dat ze zo "overdonderd" is door al de kaarten die binnenkomen! Maar..... niet ík ben de kanjer Chris, maar alle webloggers samen! Wat één iemand niet kan bereiken kan kunnen we sámen wel en ik ben er trots op dat wij webloggers dat samen kunnen!!

Dikke knuffel,
beuzeblaadje

woensdag, mei 06, 2009  
Anonymous PLATO said...

Dat is geweldig bericht en toont aan wat een ontzettend sterke vrouw Mieke is. Mieke, ik heb grote bewondering voor je. En ook voor jou Chris. Want dit alles moet wel loodzwaar zijn.

Veel sterkte de komende dagen.

woensdag, mei 06, 2009  
Anonymous Wilma said...

Mieke & Chris,
Fijn dat het de goede kant op gaat.
Liefs en ik bid voor jullie beiden.
XxX
Wilma.

woensdag, mei 06, 2009  
Blogger ArtMus said...

wedden dat wonderen bestaan!!!!!!
Natuurlijk bestaan ze....en jullie gaan het meemaken.
Deze uitslag is toch gewoon geweldig!!!!
Mooi dat mevrouw d`r gezellig bijzit met al die kaartjes.
En mevrouw ziet er heel goed uit ook!
Ik weet hoe belangrijk die kaartjes vorig jaar voor mij waren dus natuurlijk stuur ik Mieke graag een kaartjes.

woensdag, mei 06, 2009  
Anonymous Jennefer said...

Lieve Mieke,

Even een berichtje van mij. Ik lees dat je naar een andere afdeling overgeplaatst bent en hoop dat alles goed komt. Ik ga je zeker gauw proberen te bellen.
Kop op meid, ik mis onze gezellige babbeltjes!

Heel veel sterkte de komende dagen, wij denken aan je.

Liefs Jennefer, Martijn, Bente en Merle

Doei doei (ha,ha, daar moest je toch de hele tijd om lachen)!

woensdag, mei 06, 2009  
Anonymous Elmar said...

Leuk al die kaarten!
Binnenkort komt er nog eentje bij! ;-)
Ik dacht voor de spreiding ik wacht nog even! hihihi!
Fijn dat de berichten zo goed zijn!
groetjes, sterkte en beterschap!
Elmar

woensdag, mei 06, 2009  
Anonymous oma said...

Ha mieke en Chris,

hier worden we vrolijk van, onze gebeden zijn verhoord.
Gefeliciteerd mieke met de vooruitgang, en nu rustig aan verder genezen, jullie zijn beide kanjers. oma

woensdag, mei 06, 2009  
Anonymous lenie said...

inmiddels weer een paar dagen verder ....en ik ben benieuwd !!
heerlijk al de kaartne te zien ..en het bezoek !!!!
ben trots op weblogland , want wat wonen er een kanjers !!
we bidden allemaal mee chris voor een gunstige afloop ...dikke knuffel voor jullie beiden en een pootje van Lotje (helpt altijd)

donderdag, mei 07, 2009  
Anonymous Di Mario said...

Grappig om je eigen kaart op de foto te zien. Bedenk me dat er hier nog een kaart ligt, ik zal hem zo eerst eens even op de bus doen. Gefeliciteerd met het goede nieuws. Nu het tweede nieuws nog even afwachten, maar dat moet vast goed gaan.

Love As Always
Di Mario

donderdag, mei 07, 2009  
Anonymous Betty said...

ha miek, ha chris
Gelukkig een goede uitslag voor wat betreft de borst, nu echt duimen en een gebed naar boven zenden dat met de nier alles okee is. Heeeeeeeel veel liefs voor beiden. Betty

donderdag, mei 07, 2009  
Anonymous beuzeblaadje said...

Denk aan je morgen!
Sterkte en succes!!

Liefs,
beuzeblaadje

donderdag, mei 07, 2009  
Anonymous marjolein said...

Fijn om te lezen dat de borst behouden kan blijven...en natuurlijk de gemiste (wij waren weg) logjes gelezen.
Het ga je goed Mieke en Chris en heel veel beterschapsgroetjes
Dag....knuffff

vrijdag, mei 08, 2009  
Blogger amy said...

wat heerlijk dat goede bericht!!!
ik duim voor de rest hoor!
veel liefs

vrijdag, mei 08, 2009  
Anonymous Jennefer said...

Lieve Mieke,

Jeetje meid wat ben ik geschrokken van de uitslag. Dat is zeer zeker niet zo mooi. Ik hoop dat je de komende dagen in huis een beetje rust kunt vinden en je kunt voorbereiden op hetgeen komen gaat.
Wij wensen je alvast heel veel kracht voor de komende tijd, dat zal je zeker nodig hebben, maar blijf positief en zoals ik je heb leren kennen ben je dat zeker. Je bent een kanjer!

We houden contact.

Liefs Martijn, Jennefer, Bente en Merle

vrijdag, mei 08, 2009  

Een reactie posten

<< Home