mei 21, 2009

JAN 2

Ik zal jullie een geheimpje vertellen.
Ik ben mijn hele leven al bang geweest van paarden.
En we komen bij Jan en Ria,
En ik begin gelijk met het aaien van de paarden.
Ik werd afgesabbelt en afgelebbert
en dat alles met een heel vredig en rustig gevoel.
Wat er daar voor sfeer hangt weet ik niet
maar het moet wel liefde zijn.

Na Ria, ging Jan aan het longeren.
Ik heb er niet veel foto's van,
maar dat komt omdat ik met open mond heb zitten kijken.

"DE GROTE EENHEID"



Ook Jan is aan het oefenen om het paard te laten knielen.
Mooi he?

Morgen komt de laatste serie.


11 Comments:

Anonymous beuzeblaadje said...

Ik mis de foto's niet Mieke want ik heb de beelden in mijn geheugen staan, weet precies wat je bedoelt!

Fijne hemelvaartsdag,
beuzeblaadje

donderdag, mei 21, 2009  
Anonymous lenie said...

net wat Beus zegt Mieke ..heb het mogen zien ..en is mooi hé !!
ben al blij dat Lotje zo tussenbeie een truckie doet hahahahahaha fijne dag vandaag meis !

donderdag, mei 21, 2009  
Blogger Yvette said...

niet te geloven zo mooi, ik zou willen dat ik daar een keer bij mocht zijn...die liefde tussen mens en dier, de liefde die die mensen uitstralen...zo kunnenn de dieren zich vrij voelen.
Mieke ik kan wel huilen zo mooi vind ik dit...dank je wel!
yvette

donderdag, mei 21, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Prachtig hoor Miek
Wat zullen jullie genoten hebben van dit schouwspel. Heerlijk dat je ons laat mee genieten.

donderdag, mei 21, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Prachtig hoor Miek
Wat zullen jullie genoten hebben van dit schouwspel. Heerlijk dat je ons laat mee genieten.

donderdag, mei 21, 2009  
Anonymous Jeanine said...

Mooi he!! Fijn dat je niet bang was en ze geaaid hebt. Ze zeggen dat het heel rustgevend is, paarden aaien, net als spinnende katten om je heen.

donderdag, mei 21, 2009  
Anonymous gerdaYD said...

LET ME TEACH YOU.
When you are tense, let me teach you to relax.
When you are short tempered, let me teach you to be patient.
When you are short sighted, let me teach you to see.
When you are quick to react, let me teach you to be thoughtful.
When you are angry, let me teach you to be serene.
When you feel superior, let me teach you to be respectful.
When you are self absorbed, let me teach you to think of greater things.
When you are arrogant, let me teach you humility.
When you are lonely, let me be your companion.
When you are tired, let me carry the load.
When you need to learn, let me teach you. After all, I'm your horse.
© W. Lamm
Zij zijn het levende voorbeeld van paardenliefde, miekelief! en jij mocht er bij zijn...

vrijdag, mei 22, 2009  
Anonymous Morgaine said...

Prachtig paard is dit, wie weet ooit heb ik er ook eentje :-))))

XXX

vrijdag, mei 22, 2009  
Anonymous Daisy said...

Ik heb het op een of andere manier ook niet zo op paarden. Ze zijn ook zo groot!!
Toch knap dat het tussen jou en het paard wel klikte.

vrijdag, mei 22, 2009  
Anonymous Di Mario said...

Ik heb het graag dat paarden voor mij knielen hoor. Ze horen wel hun plaats te weten.

Love As Always
Di Mario

zaterdag, mei 23, 2009  
Anonymous Truus(depetvan) said...

Dat is toch wat Mieke, dat jij deze paarden zo vol vertrouwen durfde te aaien. :-)
Friese paarden zijn zo moooooiiiiiii.:-)

dinsdag, mei 26, 2009  

Een reactie posten

<< Home