mei 25, 2009

2 JAAR GETROUWD

Vandaag de 25 mei, zijn Alex en Erna 2 jaar getrouwd.
We hebben dat gisteren gevierd in het restaurant,
waar we ook met hun huwelijk hebben gegeten.


Van links naar boven en dan weer naar beneden.
Margreet, (zus van Erna) Alex, Erna, Chris zijn moeder, Ikke, Chris,
Sjoukje en Douwe, (ouders van Erna) en Ron, vriend van Margreet.


Ieder kon eten wat hij/zij wou en ik had
een heerlijke asperge soep met garnaaltjes.


Als hoofdgerecht had ik asperges met verschillende
soorten ham en aardappels.
Aan de aardappels ben ik niet geweest.
Was papzat.


We hadden ook nog een toetje, maar die heb ik vergeten
om op de foto te zetten.


Nou en toen zagen we er allemaal zo uit.


Allemaal een dikke volgegeten buik.



Aan de andere kant van de tafel zat er maar èèn met een dikke buik.
Maar daar zitten dan ook TWEE baby's in.
Leuk he?

Alex en Erna,
Heel hartelijk dank voor de mooie avond en voor de
prachtige foto.
Jullie zijn twee schatten.


20 Comments:

Blogger Yvette said...

wat heerlijk om je te verheugen op 2 kleintjes tegelijk!!!Ook nog gefeliciteerd met je laptop..heerlijk

liefs
yvette

maandag, mei 25, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Dat ziet er uit als een heerlijke, gezellige dag. Fijn joh.
En 2 baby-tjes op komst bij de fam daar dus, wat leuk zeg.

En dat eten , mmmmm ziet er zalig uit zeg.

maandag, mei 25, 2009  
Blogger Vedat said...

Dus tot de scheiding is het ieder jaar lekker eten?

maandag, mei 25, 2009  
Anonymous Marielle said...

Hihi...een buik met twee babies...
Kan mijn moeder alles over vertellen, was gisteren weer even helemaal vers in het geheugen !
Het eten zag er lekker uit !
Altijd leuk om dingen te 4-ren !!

maandag, mei 25, 2009  
Anonymous Betty said...

Grappig die dikke buiken hahaha ziet er allemaal heerlijk uit!
Liefs Betty

maandag, mei 25, 2009  
Anonymous beuzeblaadje said...

Mijn felicitaties voor Alex en Erna maar ook voor jou en Chris!
Dat ziet er gezellig uit en lekker!
Zijn jullie ook aspergeliefhebbers?

Welterusten,
beuzeblaadje

maandag, mei 25, 2009  
Anonymous oma said...

Ha Mieke,

We leren je familie aardig kennen, maar nog van harte gefeliciteerd met het twee jarig huwelijk.
Een gezelig koppel. oma

maandag, mei 25, 2009  
Anonymous Di Mario said...

Jij hebt genoten, dat kan ik zien. Ha.. Asperges.. het wordt tijd dat ik Dinnetje dit weekend eens weer naar Limburg stuur.. Ik heb wel weer zin in Asperges, vers van het land.

Love As Always
Di Mario

dinsdag, mei 26, 2009  
Anonymous Ria said...

Oohh...die asperges zijn zo lekker, hè!
Ik heb ze dit weekend ook gegeten, vers van het land...zaaalig!!
Alex en Erna nog van harte gefeliciteerd hoor! 2 jaar al weer..
Jij zit wel prinsheerlijk aan het hoofd van de tafel, hè Mieke?

dinsdag, mei 26, 2009  
Blogger amy said...

hmmmm het water loopt me in de mond!
wat een pracht buik om in te wonen voor de tweeling!
ik heb je logjes weer even terug gekeken hoor
liep flink achter!
dag lieve mieke

dinsdag, mei 26, 2009  
Blogger Els said...

Wat heeeeeeeeeerlijk kan je daar eten.
Lang leve de dikke buiken.

dinsdag, mei 26, 2009  
Anonymous ~Seraka said...

lekker bolle kantjes boven en uitbuiken :)

dinsdag, mei 26, 2009  
Anonymous lenie said...

proficiat nog met die twee kanjers !!
asperges .....owwww héérlijk wil ik ook wel buikie van vol ;)
leuk een tweeling , maar dragen lijkt me zwaar ..
OT: telefoontje was aangekomen hoor , was alleen aan het maaien ;)

dinsdag, mei 26, 2009  
Anonymous thea said...

Dat ziet er allemaal heel lekker uit en die asperges lokken mij ook wel. Leuk, al die volgegeten buiken.

dinsdag, mei 26, 2009  
Anonymous FietsMargreet said...

Heerlijk die asperges, maar hier zijn ze volop direkt bij de boer te koop! Leuk twee babietjes op komst. En er zit nog een naamgenoot van me bij (hoor je tegenwoordig niet meer zoveel). Een leuke fotoserie van zo'n etentje gemaakt!! Groetjes

dinsdag, mei 26, 2009  
Anonymous Truus(depetvan) said...

Dat ziet er allemaal heel lekker en gezellig uit Mieke.
Margreet met de tweeling heeft vast de dikke buiken wedstrijd gewonnen. :-)
Alex en Erna alsnog van harte met jullie 2-jarige huwelijk.

dinsdag, mei 26, 2009  
Anonymous Anoniem said...

de foto's zijn geweldig!!!!
we staan er met z'n allen mooi op, ik vond het een toppie avond en het doet me goed om dit soort gebeurtenissen met mijn dierbaren te delen
xxx erna
ps: bedankt dat jullie mijn schoonouders zijn!!!

dinsdag, mei 26, 2009  
Anonymous Jeanine said...

Zeker prachtige foto's en het eten ziet er heerlijk uit:) Jullie zien er ook allemaal top uit en die dikke buik met twee baby's is al helemaal mooi!

dinsdag, mei 26, 2009  
Anonymous gerdaYD said...

Een beetje laat maar toch: een welgemeend proficiat!
Wat een leuk feest ziet dat er uit, Miekelief!

woensdag, mei 27, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Bij zulk lekker eten kan ik me die bolle buiken best voorstellen.
Wat hoor ik een tweeling in de dikste buik, wat geweldig alles goed met moeder en de baby's?
Dag Bep

zaterdag, mei 30, 2009  

Een reactie posten

<< Home