februari 17, 2009

ZIEKENHUIS 1


Het eten in het ziekenhuis was weer best.
Natuurlijk is het niet zo als thuis,
maar dat kun je ook niet verlangen.
Dit is zondag avond, mijn laatste eten voor de operatie.
Vanaf 22 uur mag je niets meer eten en drinken.
Ik moet daar altijd om lachen, want dan slaap ik al als een roos.
.

Twee sneetjes brood, een plakje kaas, een kuipje smeerkaas,
een salade (die was me toch lekker), een joghurt en een koppie thee.
Koffie krijg je daar 's avonds niet.
Er zullen wel teveel mensen van wakker liggen denk ik.
.

En toen was het op en het was lekker hoor.
.

Mijn sexy benen in die vreselijke trombose kousen.
Die ellendige dingen haat ik, die knellen alles af.
Die zijn bij mij meestal de volgende morgen na de operatie al weer uit.
En dan krijg ik meestal schelden van de dokter en van de zusters.
Maar die kennen mij al.
Mijn prachtige operatie hemd.
Gezellig patroontje he?
hahahahahahaha je voelt je zo besch...... als je dit allemaal aan krijgt.
.

Er zijn in totaal 8 van deze zakken met vloeistof
door mijn blaas gejaagd na de operatie.
Dat is altijd hetzelfde liedje.
De blaas word dan gespoeld, de rotzooi moet eruit.
.

Een invusie was er ook nog bij en toen mocht ik weer
"gezond" worden.

.

18 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Om o5.00 uur hoor je nog in bed te liggen en te slapen!
Ik heb ook nooit geen problemen met het eten in het ziekenhuis gehad maar ben het met je eens dat er niets voor het prakkie in huis gaat.
Als ik je verslag over de kousen lees en het eerdere door je genoteerde jeugdverslag dan kan ik niet anders concluderen dan dat je nog altijd de zelfde bent.

dinsdag, februari 17, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Wat een mooi beginverslag van je ziekenhuis avontuur! Die foto van je benen - inclusief sexy nachthemd, hahaha, prachtig. En dan al die zakken vocht voor je blaas, en dat infuus, pff, het is niet niks hoor. Je bent zo dapper Mieke, dat mag best eens gezegd.

dinsdag, februari 17, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ik lig toch liever thuis en word dan lekker verwend.

Love As Always
Di Mario

dinsdag, februari 17, 2009  
Anonymous Anoniem said...

hahahaha wat leuk
els

dinsdag, februari 17, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Duidelijk ziekenhuis verslag, maar je vergat de emotionele kant :((
Lijkt me toch niets zo !!!
Maar misschien went alles :))
Dag

dinsdag, februari 17, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Jij hebt je tijd daar in het ziekenhuis wel heel goed gebruikt om er een mooi fotoverslag van te maken, Mieke!
En wat een opluchtig dat dàt nu voltooid verleden tijd is...
Verzorg je goed hé, wordt snel weer de oude!

boodschappen opruimen
de vergeten dingen nooit
de lekkerste
© Marleen Wenneker

dinsdag, februari 17, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Nou moet je me toch eens even vertellen, waarom die "ogen" in die kousen zitten.
Is dat ervoor, dat iemand *gemeen* aan je voeten kan kriebelen, hahaha....
Al die zakken vocht!!!! Je zal wel aan één stuk door hebben moeten plassen, hè???
En nu weer lekker achter je eigengemaakte prakkie????
Eigen haard is goud waard, hè Mieke ;0))
Liefs, Ria.

dinsdag, februari 17, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ja ik vroeg me ook af wat er toch op die kousen zit en waarom?
Je vertelt het allemaal wel stoer en zakelijk maar ik denk dat het allemaal toch niet zo gemakkelijk is wat jij moet ondergaan!

dinsdag, februari 17, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Het eten ziet er best goed uit en zo te zien heeft het jou gesmaakt.
Vind de foto met je operatie kleding en je benen in de trombose kousen erg sexy.
Ha ha Mieke in de nieuwste mode, van knellende kousen kan ik meepraten draag dagelijks steunkousen vanwege vocht in m'n benen en voeten.
Brr dat van die zakken lijkt me niet zo prettig.
Dag Bep

dinsdag, februari 17, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Leuk die sexy bedkleding, waar kun je die kopen? ;-)
Wat een zakken met water, maar wel goed voor de doorstroming natuurlijk!
Geniet maar weer van je eigen gemaakte kostje en doe het rustig aan!
groetjes,
Elmar

dinsdag, februari 17, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Leuk dat je weer bent Mieke, en dat je weer heerlijk en je eigen netje slaapt.
Doe je het wel even rustig aan, dit is niet niks hoor.
Hahaha ik zie dat je een compleet verslag hebt gemaakt, mooie kousjes hoor,
en die nachthemd om te fluiten, sexy hoor.
Dikke knuffel,
Anneke.

dinsdag, februari 17, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Hé, ik kan weer gewoon een reactie plaatsen, gisteren nog niet.
SUPER!!!!!!!!!!!!

dinsdag, februari 17, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Enig Miek, wat zag je er charmant uit hihi, maar ja wat mot dat mot hè.
En hoe goed je ook verzorgd word daar blijf er nou maar mooi weg!

dinsdag, februari 17, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Wat heb je er een leuk verslag van gemaakt Mieke. :-) Ik moest de foto even vergroten om te zien dat die gele dingen op je kousen(voeten) gaten zijn... ;-)

dinsdag, februari 17, 2009  
Anonymous Anoniem said...

brrrrr Ziekenjuis.mooi verslagje hoor leuk op de foto gezet.Je bent een flinke meid.Nu genieten omdat je weer thuis bent Miek!!!
Novelle

dinsdag, februari 17, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ha Mieke,

Een leuk verslag van je verblijf in het ziekenhuis, met de foto's.
Eten thuis is altijd vertrouwder dan in ht ziekenhuis.
Als ik het goed lees, gaat het weer de goede kant op. oma

dinsdag, februari 17, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb warempel een log gemist hier, en wat voor een! Jij pakt deze keer jouw ziekenhuisbezoek grondig aan op je blog! Ik hoef geen foto's van de operatie hoor!!!!

Mag wel lachen om die sexy benen he?

Groetjessss,
beuzeblaadje

woensdag, februari 18, 2009  
Blogger ArtMus said...

laat ze maar lachen om die sexy benen........jij hebt het weer gehad !

woensdag, februari 18, 2009  

Een reactie posten

<< Home