januari 10, 2009

VROEGER 17


Nou, dit klopt om geen haar zeg.
Mieke als poppen moeder.
Hahahahaha laat me niet lachen zeg.
Er was geen een pop van mij bij,
want Mieke had namelijk geen poppen.
Ze waren allemaal van Els, ook het wiegje (dat heeft ze geloof ik nog).
Ik met poppen spelen?
Nee das niks voor mij.
Ik heb eens een pop voor mijn verjaardag gekregen.
Een mooie pop met slaapogen.
De volgende dag waren de ogen eruit,
zand in het hoofd en toen kon de pop huilen.
Ik zie nog de vertwijfelde blik van moeder toen ze zei,
ach Mieke toch...............!!!

.

11 Comments:

Anonymous Anoniem said...

En daarom verzorgt Chris nu jou in plaats van andersom?

Love As Always
Di Mario

zaterdag, januari 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Inventief was het wel Mieke, een zand huilende pop. ;-)
Leuk ook de Sinterklaasfoto.
Bij ons werd er hard op de deur geklopt (dachten we, later hoorde ik dat het gewoon onder de tafel was) en als wij dan op de gang gingen kijken stond er een teil vol kadootjes.

zaterdag, januari 10, 2009  
Blogger ArtMus said...

ondankbaar nest!!!!!
mooi is dat ....wat een raar kind was jij.
Nee zoiets zou Muzzz nooit doen...whahahahahahahaha
Ik kreeg eens een pop...ene hele mooie...die heb ik meteen op de operatie tafel gelegd.
Om de wonden echt te laten lijken ben ik er met een ballpoint op af gegaan.
De strepen waren er met geen mogelijkheid meer af te krijgen.

zaterdag, januari 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Toch is het een enige foto hoor Mieke, Fijn weekend.Liefs: Wilma.

zaterdag, januari 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

glimlach Mieke mieke toch een pop laten huilen hoe kwam je der op?
Novelle

zaterdag, januari 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Oei....en je kinderen zijn allemaal wel heel gebleven :-).

Maar hier speel je wel heel lief met de poppen. Toch?

Leuke serie weer Mieke. Je hebt veel foto's van vroeger.

En zo ondertussen leren we ook nog wat Muzzzenstreken. Wat was dat kind vroeger erg zeg!!

zaterdag, januari 10, 2009  
Anonymous Anoniem said...

My God Mieke dit meen je niet!!!!
Ik mag toch aannemen dat je door de jaren heen wat "zachter" ben geworden?

Doeiiiii,
beuzeblaadje

zaterdag, januari 10, 2009  
Blogger amy said...

inderdaad:
ach mieke toch...

zondag, januari 11, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Zie ik daar mijn poppenwieg!!! Die heeft mijn vader ooit voor mij gemaakt en ik heb hem nog!! Hij staat hier op de vliering, een schommelwieg met allemaal latjes van een patroon uit de Margriet, gosh wat leuk om die ook op jouw foto te zien!! In tegenstelling tot jou was ik wel een echte poppenmoeder, ik heb er dan ook heel veel mee gespeeld. Ik heb zelfs nog een looppop die ik kreeg toen 3 jaar was!

zondag, januari 11, 2009  
Anonymous Anoniem said...

ach mieke toch, hoe vaak zal je moeder dat wel niet verzucht hebben, hoe verzin je het ,ogen er uit zand er in(waarom geen water)hihi
Het is wel een mega schattig plaatjes de gezusters zo samen met de poppen

zondag, januari 11, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Neem me niet kwalijk maar op deze log lever ik geen commentaar want dit is complete poppenmishandeling.

Ik heb zelfs nog getwijfeld of ik in de toekomst je logjes nog wel moet blijven lezen.

Heeft er later nog een operatie plaatsgevonden en hoe was de reactie van de chireurg?

Ik neem dan ook aan dat wanneer je bij Els op visite gaat alle poppen, kinderen en kleinkinderen achter slot en grendel gaan.

Nee ik geef geen commentaar!

zondag, januari 11, 2009  

Een reactie posten

<< Home