januari 02, 2009

Mont Ventoux- 2008


Onze jongste zoon Alex,
heeft samen met zijn schoonvader en zwager,
op de fiets,
de berg Mont Ventoux in Frankrijk beklommen.
Dat wij daar als ouders heel erg trots op zijn,
Is geloof ik wel te begrijpen.
Erna, zijn vrouw, zijn schoonmoeder en schoonzusje
waren mee voor de verzorging en de gezelligheid.
En natuurlijk om foto's en film te maken.
.

De eerste film is de verkennings tour per auto,
de tweede de tour per fiets.
Neem er de tijd voor als je wilt
om de films te bekijken.
Het duurt ongeveer een half uur,
maar het is een half uur dat zich loont.
.


.

21 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wawwwww proficiat!

Mont Ventoux
Zie ons weer sterven
op de Mont Ventoux

wordt zo'n berg
dat nooit moe?
© Miel Vanstreels

Is dit dezelfde Alex, Mieke: http://www.dekaleberg.nl/mvhome.html?mvlezen.html~wisselframe ???

vrijdag, januari 02, 2009  
Blogger mieke said...

Nee hoor Gerda, dat is een andere Alex.

vrijdag, januari 02, 2009  
Blogger amy said...

ik kom later even film kijken
nu wil ik nog even zeggen dat je een heel leuk zussie heb
en ik heb zeker jullie groeten door gegeven!
wacht maar er komt nog een log waar ze op de foto staat

vrijdag, januari 02, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ja je mag best trots zijn op zo'n zoon!
Ik doe het hun niet na.
Maar het vergeten van een toiletrol vind ik persoonlijk wel dom van de dames.
Ik ga de film vanavond nog eens beter bekijken!

vrijdag, januari 02, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Goeiemorgen Mieke,

Voor de film kom ik terug..
nu komt het even niet zo gelegen.
Wens je wel een fijne dag toe.
Liefs:Wilma

vrijdag, januari 02, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Het is werkelijk een prestatie van de bovenste plank, Mieke.
Ik ga later de filmpjes verder bekijken..ben halverwege de eerste gekomen, maar werd een beetje duizelig van al die slingerbochten, haha....
Ik heb gekampeerd met het zicht op de Mont Ventoux en ook kennisgemaakt met die beruchte wind...Petje af voor Alex en z'n mannen ;0))
Wat is z'n volgende uitdaging????

vrijdag, januari 02, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Feliciteer Alex maar van mij.
En trotse Mama jij natuurlijk ook !
Ga zo bij jou ook eens proberen of ik niet meer anoniem ben :))
Een hulpvaardige blogridder heeft mij geholpen :)
Dag, marjolein

vrijdag, januari 02, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Dat kan ik me voorstellen dat je daar trots op bent!!
GEWELDIG.

Liefs van Sary en de bengels

vrijdag, januari 02, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Echt enorm respect!
Wat een prestatie.

vrijdag, januari 02, 2009  
Blogger ArtMus said...

Je zoon heeft jou ogen............
hemeltje lief Mieke....wat nu???
hij heeft jou ogen....waar kijk jij nu mee?????

ach-erm en ik zou nog wel serieus zijn in het nieuwe jaar.......

Mieke je zoon is in mijn ogen een held.
op stap zonder w.c.papier lijkt me al lastig en om dan ook nog een berg te beklimmen!!!!Ik vind het moedig, heel moedig.

vrijdag, januari 02, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Daar mag je met recht trots op zijn Mieke!

Groetjesss,
beuzeblaadje

vrijdag, januari 02, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Het is echt een hele prestatie om die berg te fietsen! Een zoon om trots op te zijn!

vrijdag, januari 02, 2009  
Anonymous Anoniem said...

ik heb een poosje gekeken en nu wil ik niet meer ben niet zo wielerkijker dus.maar gefeliciteerd met zo`n sportieve zoon.
Novelle

vrijdag, januari 02, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ha Mieke,

Een hele presatie in september, gelukkig niet al te heet.
Met de auto gaat het wel lekker, doe het niet na op de fiets.
Wel gezellige muziek op de achtergrond,net de echte tour
complimenten. oma

vrijdag, januari 02, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Je kunt trots zijn op je zoon en op de andere mannen. :-)
Ik heb een stukje van het ene filmpje gekeken, leuk gedaan.

zaterdag, januari 03, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Tjonge, wat ziet hij er afgetraind uit zeg. Alle bewondering voor hem. Ik heb ooit eens een molshoop van 750 meter bedwongen. Nou, dat was het dan wel.

zondag, januari 04, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Ik zag twee linken maar het waren allebei dezelfde. Ik zou graag film 2 ook zien, want ik heb naar nr 1 de volle 38 minuten met bewondering zitten kijken. Ik ben een wierliefhebber en voel de pijn van de beklimming.

Mieke....kan je die nr. 2 er ook op zetten?

zondag, januari 04, 2009  
Blogger Vedat said...

Dat is zeker een prestatie van formaat, Marika. Begrijpelijk, dat je trots bent.

maandag, januari 05, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Vedat, alweer in de war? Dit hier is Mieke. Marika is weer op een ander blog te bewonderen.

Het is vast de leeftijd hoor.

Mieke, bedankt voor linkje twee. Ben ik nou de enige die die films graag bekijkt? Mensen neem nou even de moeite.

dinsdag, januari 06, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Bedankt nogmaals voor film 2. Ik vond het een prima document dat ik graag heb gezien. Leuk ook om te zien hoe hecht de familie is. Leuk met elkaar samenwerken, elkaar complimenten geven. Daar kijk je terecht trots naar.

Mijn complimenten voor de acteurs en de technici die dit samen hebben mogelijk gemaakt.

Het petje gaat hier diep, héél diep, af voor de geleverde prestaties.

dinsdag, januari 06, 2009  
Anonymous Anoniem said...

Nou dan eindelijk ook een reactie van mij, ben een aantal dagen niet achter de computer geweest, maar dus ook heel wat gemist! iedereen bedankt
voor jullie reactie, het was idd erg moeilijk deze klim, maar ik ben van plan om hem nog een x te beklimmen, maar dan met een betere tijd.
en PLATO: bedankt voor het uitkijken van de film!!

groetjes Alex

dinsdag, januari 06, 2009  

Een reactie posten

<< Home