november 23, 2008

DE ECHTE SNEEUW

Zoals jullie gisteren hebben kunnen lezen,
was er zaterdag bij thuiskomst sneeuw.
Nou, gister morgen zag de wereld er heel anders uit zeg.
We zijn al in het donker begonnen met foto's maken.
En zo de hele morgen verder.
Het is jammer (voor de kinderen) maar alles is al bijna weer weg.
We waren boodschappen doen en zagen een vader met zijn kinderen een reuze grote sneeuwman bouwen.
En natuurlijk toen geen kamera mee.(gryyyyxxbrqq)
Leuke herinneringen komen dan weer op.
.














Zo, dat was de sneeuw van deze winter hoop ik.
Met de kerste nog 1-2 daagjes en dan is het genoeg.
Prettige zondag allemaal.

.

17 Comments:

Blogger amy said...

wat mooi!
bij ons waren het buien met hagelstenen...
grote harde knikkers
dan heb ik liever jou zachte sneeuw
maar het allerliefst gewoon droog weer, ja ik moet tenslotte op de fiets de meiden naar school brengen!
liefs

zondag, november 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

zo bij jullie lag echt veel sneeuw
hier veel minder.
mooie plaatjes hoor

zondag, november 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ja dat hoop ik ook Mieke al die gladdigheid brrrren alsnog een fijne zondag hoor.
Novelle

zondag, november 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Jammer dat de sneeuw zo snel weer weg is, maar er komt een nieuwe lading aan. Leg de camera maar weer klaar.

zondag, november 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

`t Is ongelijk verddeld hoor.
Wij hebben 5 vlokken gezien....en moet je nou eens kijken wat jullie hebben !
Ligt het er nu nog Mieke?

liefs van Muzzzzzz

zondag, november 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik had in mijn hoofd al zoveel sneeuwpoppen gemaakt, sneeuwbalgevechten gehouden en sleetje rijden. Van mij mag de sneeuw weer plaats maken voor de lente.

Love As Always
Di Mario

zondag, november 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hier amper sneeuw, wel veel hagel. Wat een prachtfoto's zeg. Die met dat spinneweb, geweldig! En die rieten mand, en dat boompje, kortom: mooi hoor. Fijn dat we toch nog van de sneeuw kunnen genieten op deze manier. :)

zondag, november 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Geweldig wat mooi en zo te zien was het goede plaksneeuw want het bleef zelfs aan de muur kleven. Ik hoop dat we hier vanmiddag een flink pak krijgen, ik ben er dol op en voel me altijd net een klein kind als er sneeuw is aangekondigds kan het de lucht wel uit kijken *lol*

zondag, november 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ha heerlijk mieke lekker genieten en flink wat sneeuwballen gooien daar wordt je lekker warm van :-)

zondag, november 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Prachtige foto's Mieke! Voor mij haast niet voor te stellen dat je die gisteren hebt kunnen maken.
Wij hebben hier alleen maar natte sneeuw gehad!! Maar uhe voor 1e en 2e kerstdag heb ik hier ook sneeuw besteld ik weet alleen nog niet waar ik met die "bestelling" naar toe moet!

Fijne zondag,
beuzeblaadje

zondag, november 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Maar moet je nou eens kijken. Het lijkt wel januari. En het is nog geen eens kerst.

Ik heb net ook een paar foto's gemaakt. Moet wel snel want de sneeuw is half nat.

Maar voorlopig ligt het nog.

Mooi hè?

zondag, november 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Vrijdag sneeuw!
Zaterdag weer verdwenen.
Nu sneeuwt het hier een beeje.
Maar het is wel hartstikke koud!

zondag, november 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Tja, de weergoden waren er wel heel vroeg bij hé Mieke, ik waande me warempel al eind december!
Mooi is het wel, maar niet goed voor onze geldbeugel: de stookkosten zullen de pan uitswingen als het zo blijft duren...

maandag, november 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ooh...deze sneeuwfoto's had ik weer gemist.
Wat een prachtig gezicht, hè Mieke.
Wij hebben gisteravond een hele lading gehad en het ziet er nu geweldig uit. Het is trouwens al weer gaan sneeuwen en de lucht lijkt nog helemaal vol te zitten.
Ik ga zo even op stap voor foto's ;))
Fijne dag.

maandag, november 24, 2008  
Blogger Els said...

joh er mag van mij nog veel meer sneeuw komen , het is toch prachtig

maandag, november 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Met de sneeuw heb je toch een serie mooie sfeerplaatjes neergezet.
Hoop het zo dat er met kerst sneeuw ligt want dan zit ik in Brabant.
Hier heeft er alleen wat sneeuw op de daken gelegen maar voor de rest alleen maar natte rommel. Wel was het zondagavond erg glad door de vorst.
Dag Bep

maandag, november 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mooie sneeuwfoto`s heb je...
En oeps al zoveel bezoekers...wat een aantal...moet ook eens bij mij kijken !!
Jammer, dat er bij sneeuw altijd vervelende ongelukken gebeuren.
Dag, marjolein

maandag, november 24, 2008  

Een reactie posten

<< Home