november 12, 2008

ROMMELMARKT

Toen we afgelopen zaterdag deze borden zagen staan,
wisten we allebei waar we naar toe gingen.
Wat zijn wij vroeger vaak op een rommel-vlooiemarkt geweest.
Uren kon ik er doorlopen en overal snuffelen.
Mooie en minder mooie dingen bekijken.
Genieten van de vele mensen die er lopen.
Genieten van de hele sfeer.



Ik ga er nu nog graag naartoe hoor,
maar in een racecar is het toch anders.
Chris doet heel erg zijn best om het mij naar de zin te maken,
maar het is toch een groot verschil of je zelf rond loopt of dat je geschoven word.
we hebben nu ook weer vele mooie dingen gezien.
En natuurlijk ook veel rommel, maar dat hoeven we niet te kopen,
dat hebben we thuis genoeg.
Hahaha






Vroeger wou ik niet met poppen spelen.
Maakte ze altijd kapot, vond er niks aan
Gaf mij maar een voetbal of zo.
Maar nu ik ouder word, vind ik poppen heel leuk.
Zou ik kinds worden?????

.

18 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wat jij met poppen hebt, Mieke, heb ik met rommelmarkten.
Vroeger moest ik er niets van hebben, maar tegenwoordig wil ik er wel overheen sjouwen....vooral in Frankrijk, maar dan kijk ik hoofdzakelijk naar de mensen.
Die laatste pop is een statige dame, zeg!!!
En wat dat kinds worden betreft...zou maar uitkijken, hoor....voor je het weet poep je weer in een luier, haha....
Maak er een fijne dag van, meis...
Groetjes, Ria.

woensdag, november 12, 2008  
Blogger amy said...

mag ik met je mee doen?
kinds worden?
het kind in jezelf vinden?
wat zullen we heerlijk spelen en gelukkig zijn!!!
heel veel liefs

woensdag, november 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Of je bent nu eindelijk een dame geworden.

Love As Always
Di Mario

woensdag, november 12, 2008  
Blogger Els said...

Vast en zeker hihi

woensdag, november 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Heerlijk is dat snuffelen op de rommelmarkt kan me voorstellen dat het niet zo prettig is in je kar.
Ben ook kinds dan heb ook
2 poppen, nu niet lachen hoor heb ook een orgineeel teddybeer gezin papa-mama en kind. Had nl. m'n enige beer waar ik gek mee was vroeger, weggegeven voor de kinderen van de watersnoodramp in Zeeland.
Voor deze mooie dame bezwijk je toch gelijk.
Groetjes Bep

woensdag, november 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

welnee,
het kind in jou is wakker geworden :-)
kan me heel goed voorstellen dat je liever zou lopen mieke,
als ik wat voro je kon doen deed ik het méteen,
xxx
klaproos

woensdag, november 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Als je op deze manier kinds wordt,
doe ik met je mee. Er staan wel heel veel mooie poppen op de rommelmarkt en die laatste zou je zo voor smelten.

woensdag, november 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Als dàt kinds worden is, van mooie dingen houden, dan màg het van mij hoor Mieke!
*wink, big smile*

woensdag, november 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Oh...heerlijk rommelmarkten.
Ik kan er uren met veel plezier struinen.
eN kinds...nee...nostalgie heet dat...kijk morgen maar op mijn log :)) ( log had ik al klaar staan )
Dag, Marjolein

woensdag, november 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Heerlijk om daar te rommelen en te graaien in al die dozen.
Maar heb je geen last dat Chris alles voorbij sjeest,
anders moet de knip weer open hihihi.
Maar als je zelf kunt lopen of in een rolstoel zit,
dit maakt zeker een goot verschil.
Je kunt nooit de dingen even oprapen wat je even wild bekijken.
Dit merk ik vaak, als ik zelf ook in mijn buggy moet zitten hahahaha.
Zo zie je maar weer, het kind blijft altijd een beetje in je.
De laatste kiek is een BEAUTY!!!!!!!!!!

woensdag, november 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

heb helemaal niets met rommelmarkten... sorry...

woensdag, november 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik denk dat ik ook maar zo'n markt ga organiseren.
Dat voorkomt dat ik zo vaak naar de stort moet rijden.
Ook ik heb vroeger nooit met poppen gespeeld en waar ik wel mee speelde daar mocht ik niet mee spelen.

woensdag, november 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

haha vooral lekker kinds zijn miek en nooit het kind in jezelf verliezen.

heerlijk hè rommelmarkten, vind ik ook zalig.

woensdag, november 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

tja word als de kinderen....daar is niks mis mee! mooie poppen inderdaad.Maarop rommelmarkten zoek en snuffel ik altijd tussen de boeken en oude tijdschriften.Laatst zag ik heel oude naai en breibladen.Spijt me nog dat ik ze niet heb gekocht.
groetjes Novelle

woensdag, november 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Leuk zulke poppen! Kan je ook leuke foto's van maken!

woensdag, november 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ha Mieke,

Altijd gezellig, net als de kringloopwinkel.
Afgelopen zomer op vakantie in Denemarken een heel leuk porseleinen poezenlampje gekocht, net zo een als bij mijn schoonmoeder staat.
Als je gaat voetballen dan moet je oppassen. oma

woensdag, november 12, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Woooow Mieke dat ziet er leuk uit!
Dat noem je toch geen rommel?
Een ECHTE rommelmarkt ken ik eigenlijk niet eens, als hier iets dergelijks is staan er over het algemeen meer kraampjes met etenswaren dan met "rommel"....

Groetjesss,
beuzeblaadje

donderdag, november 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ja Mieke, je word kinds.
Net als ik whahahahahahahaha
Ik vond aan poppen ook niet zoveel aan.
Ik ging ze altijd opereren, maakte lidtekens met een balponit die er volgens nooit meer afgingen.
En nu...nu ben ik dol op beren...het liefst hele oude.

dus ja....we zijn een beetje gek geworden, mooi houwen zo.

baaaaai ze weeeeeij......die wandeling in Zwilbrock is geschikt voor de rolstoel en je kunt er in restaut Kloppendiek een bakkie drinken ...en als je wilt ook heerlijk eten.
doen !!!!!

donderdag, november 13, 2008  

Een reactie posten

<< Home