november 11, 2008

ROODBORSTJE

Oh, wat een mooie bank.
Zal ik daar gaan zitten, denkt het roodborstje.
Zo lekker eventjes in het zonnetje?

Laat ik eerst de leuning proberen.
Wat zit ik hier lekker zeg,
ik kan overal heen kijken en zit ook nog in het zonnetje.
Maar wat zien mijn ogen????

Staan er weer twee van die mensen met hun derde oog voor hun gezicht.
Kan ik dan nergens mijn rust hebben?
Verdorie, laat ze naar huis gaan met hun zooitje.
Oooooh, ik weet al wat ik doe.

Ik ga lekker met mijn staart naar ze toe zitten.
Dan gaan ze wel weg!!!!!!

.

15 Comments:

Blogger Els said...

hartstikke mooie foto s. Heerlijk was het in het bos he met dat zonnetje. En al die kleuren, prachtig.Maar jullie moeten geen Roodborstjes meer pesten hoor.

dinsdag, november 11, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dat zal ze leren roodborstje, maar ja.. het komt natuurlijk ook omdat je zo'n mooi beestje bent.

Love As Always
Di Mario

dinsdag, november 11, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Roodborstje

siddertak
trippeltrap

kijk

het roodborstje
is teruggekeerd

misschien is het een ander
misschien is het niet weg geweest

toch zeggen wij

HET roodborstje
is er weer

snikkikkend
in de dwarrelblaren
© Gust Adriaensen

Maak er een fijne dag van Miekelief!

dinsdag, november 11, 2008  
Anonymous Anoniem said...

of hij schaamde zich... vandaar die rode kleur...

dinsdag, november 11, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ach roodborstje toch
je had ff voor ze moeten poseren, dan hadden ze wat ze wilden en waren ze zo weg.

dinsdag, november 11, 2008  
Blogger amy said...

tsja dan zou je een roodstaartje moeten zijn!
geweldige foto's mieke
op die bank wil ik ook wel even zitten
liefs

dinsdag, november 11, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ja ....mensen moet je er niet bij hebben als roodborstje.
wat een mooi bankje had ie trouwens uitgezocht zeg.
nog een wonder dat hij zo lang bleef zitten.


liefs van Muzzzzzzzzz

dinsdag, november 11, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Leuk he die kleine brutale vogeltjes:))))))))))

Fijne dag en liefs van sarewiets en de bengels

dinsdag, november 11, 2008  
Anonymous Anoniem said...

leuk gezien en voor ons gespot !!
En gingen die 2 mensen met hun 3-de oog ook weg ? :))
Dag, Marjolein

dinsdag, november 11, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Zoo!!! Ik zou al blij zijn met één foto van een roodborstje, maar lij maakt er meteen drie!!!
Is ook wel wat overdreven, vind je niet???
Ik kan me de reactie van dat borstje dus ook goed voorstellen.
Leuk gedaan Mieke.
Fijne avond nog.
Groetjes, Ria.

dinsdag, november 11, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mooi bankje, mooie vogel!
Net als Mus verbaas ik me er over dat hij zo lang bleef zitten al dan niet met de staart naar jullie!

Groetjesss,
beuzeblaadje

dinsdag, november 11, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Als ik een roodborstje was, waarschijlijk komt de kleur door de kou, dan zou ik aan de dame aan wie ik toebehoorde vragen er snel van door te gaan om de warmte op te zoeken.

Wat is dat voor vogeltje op de foto?

dinsdag, november 11, 2008  
Anonymous Anoniem said...

het bankje is al een beauty
met het roodborstje erbij
is het helemaal toppie!

dinsdag, november 11, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ha Mieke,

Deze tijd van het jaar zijn de vogels zo actief voor de winter, prachtig om te zien. oma

dinsdag, november 11, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Goh wat een geluk een roodborstje en dan zit het ook nog op zo'n mooi bankje. Bij mij zit er een in de tuin en iedere dag daagt hij me uit, maar het is me nog steeds niet gelukt om hem te kieken en dan kom jij hier met zo'n geweldige serie mooi hoor.
Gaat het al iets beter met je en doe je nog wel rustig aan.
Lieve groetjes Bep

dinsdag, november 11, 2008  

Een reactie posten

<< Home