oktober 29, 2008

NOG MEER PADDESTOELEN






En nog steeds geen kabauters.
Ik weet niet waar de andere bloggers kijken als ze kabauters zien, maar ik zie ze nergens.
Niet onder de bladeren, niet tussen de boomwortels en ook niet bij de paddestoelen.
Ik raak al helemaal vertwijfeld, hoe kan dat nou ?????
Heb ik iets aan mijn ogen?
Nee, dat kan niet, ik was twee weken geleden nog bij de oogarts.
Doe ik iets wat andere mensen niet doen?
Ben ik anders als andere mensen?
Willen jullie mij helpen lieve mede bloggers?
Mischien weten jullie een antwoord op mijn vragen?
Dank jullie wel!!!!

.

19 Comments:

Anonymous Anoniem said...

normaal lopen ze hier al vroeg rond , maar het heeft gevroren vannacht dus ja ....die liggen nog op één oor ;))
was al vroeg met de vuilnisbak bezig ..moest naar de weg ...wel twee want we krijgen nieuwe ..zullen die bouters ook weer aan moeten wennen ;))
meis alles goed hoor , maar stoei met weblog ..kom er niet op ..probeer later wel ....liefs Lenie

woensdag, oktober 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Owh.. maar de paddestoelen die je nu op de foto heb staan, zijn geen huizen maar schuren. En aangezien het deze week net kabatoutervakantie is.. Zul je ze daar niet aantreffen.

Love As Always
Di Mario

woensdag, oktober 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

tja....als ik kaboutertje was zou ik ook wel schrikken van zo'n reus met platstampers mt 43 die mijn huisje aan het schudden brengt :)
ze zijn allemaal hun villa's ingevlucht ;)

woensdag, oktober 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ach nee mieke.
ik denk dat mario het bij het rechte eind heeft,
kabouters hebben namelijk ook recht op vakantie weet je:-)

woensdag, oktober 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dit zijn ook niet de geschikte paddenstoeltjes voor kabouters, Mieke.
Hier willen ze niet wonen....
Deze gaan op den duur zo akelig zwart druipen...nee, dat is niks voor kaboutertjes...die houden van proper en netjes;))
Jij ziet geen kabouters, maar die reus had je toch mooi gespot *lol*

woensdag, oktober 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Misschien moet je volgende keer die reus thuis laten, schrikken ze maar van :)
Of eens met je zus praten, die schijnt nogal goed te weten waar ze wonen ;)

woensdag, oktober 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Tja,...wat zal ik zeggen... Het is niet aan iedereen gegeven om kabouters te zien. Laat staan om met ze te communiceren....
Misschien heb je ooit wel eens iets negatiefs over kabouters gezegd? Ze hebben n.l. een héél goed geheugen, en ik meen me ter herinneren dat er ooit iets was met kabouters uit Emmen.....?
(hihihi...)

woensdag, oktober 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wie weet het? Misschien ligt het aan je racecar? Zouden ze bang voor kunnen zijn!
Paul!

woensdag, oktober 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Mieke
Ik vind deze paddestoelen erg mooi:) Misschien vinden de kabouters dat ze dan te dicht op elkaar wonen....net de randstad!Doei lieve miek, fijne dag!

woensdag, oktober 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Kabouters
Nachten worden nooit meer hetzelfde nu ik niet
langer bang ben dat er in het donker boze kabouters
komen, zonder hakjes onder hun rode slofjes
vanwege het onzichtbaar sluipen, om het plafond
met de eenzame lamp naar beneden te trappelen
terwijl ik slaap. Voor straf. Kabouters bestaan niet.
tenzij ze bestaan. En onder mijn bed gen monster meer,
maar iemand voor wie ik het raam op een kier heb gelaten.
voor iemand. Voor iemand of voor een wilde hand.
Uit: Ted van Lieshout - Multiple Noise

*wink, big smile*

woensdag, oktober 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ach kind ik denk dat we dezelfde kwaal hebben want ik zie ze ook niet hahahahaha maar je foto's zijn er niet minder om!

Liefs van Sary en de bengels

woensdag, oktober 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Zijn dat paddestoelen? Lijkt wel een flatfgebouw is toch logisch dat hier geen kabouter wil wonen, ik zou hier ook geen huisje willen huren....
liefs van leny

woensdag, oktober 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Tja Mieke de kabouters willen niet graag in een zwarte piet veranderen.
Ze zoeken echt die mooie rode paddestoelen uit.
Als je soms tuinkabouters zoekt (we hebben ze net naar binnen gezet) heb ik nog wel een paar leuke foto's voor je.
Een fijne avond nog en groetjes Bep

woensdag, oktober 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dat zijn veel inktzwammen bij elkaar!! Niet normaal! :)

woensdag, oktober 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

volgens mij waren ze hier Mieke de badkamer voor me schrobben dat was hard nodig vandaar(glimlach)Mieke je bent een schat van een mens die me zo heerlijk af en toe laat lachen jij hebt humor en je weet humor is overwonnen droefheid.zo dat wilde ik al eens eerder schrijven aan jou!
Novelle

woensdag, oktober 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Kabouters kun je alleen maar zien met gesloten ogen!
Uit ervaring weet ik dat wanneer je je ogen opent ze weer verdwenen zijn.
Je kunt ze ook alleen maar fotograferen door het kapje voor de lens gesloten te houden en tijdens het afdrukken de volgende tekst uit te spreken:
"OP een grote paddenstoel ROOD MET WITTE STIPPEN. zat kabouter spillebeen heen en weer te wippen."

Dat wippen heeft niets met sex te maken! Mocht je dat toch denken dan kan ik je nu al vertellen dat de foto niet lukt.

woensdag, oktober 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

SOmmige mensen zijn zo lief lieve Mieke, dat zij geen kabouters nodig hebben.
Ik denk dat jij zo een speciaal mens bent.
Ze zijn er echt wel.. elke dag weer

woensdag, oktober 29, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik zie ze ook niet. Toch moeten ze er zijn. Er zijn boeken over vol geschreven.

Zegt Plato dus, en kijkt nog maar eens goed.

donderdag, oktober 30, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Weet je ze zijn er nu, ga maar kijken.
Neem wel de tijd.
Lieve groetjes.

donderdag, oktober 30, 2008  

Een reactie posten

<< Home