oktober 20, 2008

Over de greppel


Gisteren waren we weer eens een dagje
over de greppel.
Helemaal naar het westen zijn we gereden.
We hadden het geloof ik al wel 5 keer
afgesproken dat we zouden komen
en iedere keer kwam er weer wat tussen.
Meestal van mijn kant, dat het niet goed met me ging.
We waren bij Tineke en Leon.
Tineke is de dochter van mijn broer
Ze hebben twee kindjes
Maaike en Tom die hier op de foto staan.
.

Ik heb zelf geen foto's gemaakt, maar op Chris zijn blog staan er nog veel meer.
Het was- ondanks dat we hartstikke moe waren toen we weer thuis aan kwamen-
een heel gezellige dag.

.

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Moe maar gelukkig, zeer zeker na het geplande bezoek na zo veel keren te hebben af moeten zeggen, weer thuis te zijn.
Wat een mooie kinderen om te zien!
Maar even wat anders.
Om 05.18 uur hoor je, als jonge meid, nog keurig netjes op bed te liggen en te dromen van mooie knappe mannen zoals .........! (laten we mij voorbeeld nemen.)

maandag, oktober 20, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Zelfs geen dier op de foto vandaag?

Love As Aslways
Di Mario

maandag, oktober 20, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dan is het dus eindelijk gelukt om daar eens naar toe te gaan.
Wat een prachtige kinderen Mieke,
daar zul je zeker van genoten hebben.

maandag, oktober 20, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Een hele rit en onderneming, heerlijk dat het nu gelukt is en jullie het zo gezellig hebben gehad.

maandag, oktober 20, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ze zeggen altijd wat in het vat zit verzuurd niet.
Zo zie je maar weer, ook al was het erg vermoeiend.
Je hebt toch je bezoekje af kunnen leggen.
Wat een mooi en lief koningskoppeltje de twee kinderen.
Gr. Bep

maandag, oktober 20, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat leuk zo'n familiebezoek:) Ze zullen het gewaardeerd hebben Miek!
xxx

maandag, oktober 20, 2008  
Blogger Els said...

Gelukkig is het deze keer gelukt.

maandag, oktober 20, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Flink stukje rijden voor jullie. Maar voor zulke kinderen heb je het over neem ik aan. Mooie foto's, wie ze ook gemaakt heeft.

maandag, oktober 20, 2008  
Anonymous Anoniem said...

HA Mieke,

Gelukkig is het bezoek nu wel door gegaan en je zal geen spijt hebben. oma

maandag, oktober 20, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Nou wij hebben ook genoten hoor en we vonden het heel gezellig. De foto's zijn op alle manieren goed binnen gekomen en opgeslagen. Een deel van de suiker is al verwerkt tot jam en de pflumi roept naar me!!!! Hele dikke kus en we komen snel een keer jullie kant op. Tineke en co

dinsdag, oktober 21, 2008  

Een reactie posten

<< Home