oktober 13, 2008

Driländersee

Vorige week vrijdag waren we wandelen bij de Driländersee.
Het weer was prachtig en de herfst was helemaal aanwezig.
We hebben genoten en er heel veel foto's gemaakt.
Dus deze week staat vol in de Driländersee.
.
Drilaändersee was vroeger een zand afgraving en is omgebouwd als recreatie gebied met vakantie huisjes en een camping voor caravans.
Driländersee is aan zijn naam gekomen omdat het op een plaats ligt waar drie "landen" tesamen komen.
Nederland, Niedersachsen en Nordreinwestfalen.
.
Het ligt tussen Bad Bentheim en Gronau.
We zijn er vroeger wel vaker met de fiets heen gereden.
.





.

17 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Wauw prachtige plaatjes Miek, toevallig staan mijn logjes deze week ook in het teken van het bos.
Wij zijn gisteren lekker poosje in een bos in de buurt geweest.

maandag, oktober 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een prachtige paddestoelen Mieke. Dat was echt genieten zeker. De herfst is toch zo vreselijk mooi!

maandag, oktober 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Overal zie ik paddestoelen.. maar nergens een kababouter.... En ik kom bij jou..

Geweldig.. twee foto's van een kabaouter liggend op zijn buik in het bos.

Love As Always
Di Mario

maandag, oktober 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat zijn ze toch mooi,
die rood met witte stippen en
er zijn er daar wel heel veel.

maandag, oktober 13, 2008  
Blogger amy said...

ja ze zijn echt geweldig
ik had ze al van boven gehad
en van onderen zijn ze ook zo mooi
ik wens je een fijne dag vandaag

maandag, oktober 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Haha...Di Mario noemt het een kabouter, maar ik vind het een reus!!!
Wat een geweldige paddenstoelenserie, Mieke.
Ik heb afgelopen week ook zo'n plekje ontdekt...heel veel rood met witte stippen ;)))
Ja...die blijven toch echt het meest tot je verbeelding spreken, hè?
Ik zal ze morgen eens aan Beus laten zien, want we gaan samen gezellig op stap ;)))

maandag, oktober 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ik wou ik wou dat ik een kaboutertje was en op die stoeltjes kon zitten.Wat een super plaatjes hebben jullie weer gemaakt Mieke!
Novelle

maandag, oktober 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Zucht......wat mooooooi!!!
Wooow Mieke wat een prachtige herfstplaatjes! Lag Chris op een deken of plasticzak of kon hij naderhand met natte knieën naar huis? Wat maakt het ook uit de foto die hij daar geschoten heeft is neem ik aan (oa) die van de paddestoel met dat kleine herfstblaadje en die is SUPER SCHITTEREND!!

Wat zitten we toch in een prachtig jaargetijden he? En wat is het toch één mooi schilderij buiten!

Liefs,
beuzeblaadje

maandag, oktober 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

nou zeg.....en ik zoek me overal wild naar vliegenzwammen .
Ik zoek dus op de verkeerde plaatsen.
Wat een prachtige foto`s.
Die hadden eigenlijk wel in het groot op het log gemogen.

maandag, oktober 13, 2008  
Blogger Els said...

Hihi, ja het was weer zover.

maandag, oktober 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Heerlijk hè als het zonnetje schijnt en je er op uit kunt. Een mooie serie van de rode paddestoelen, vind dat je mooie foto's van Chris hebt genomen terwijl hij aan het fotograferen is.
Dag Bep

maandag, oktober 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

prachtig mieke, da's de echte paddestoel vind ik :-)

heb jij cgris mooi op zijn knietjes gekregen :-))

maandag, oktober 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een gewelige plaatjes meis.. Herfst op zxijn mooist..
Fijne week gewenst

maandag, oktober 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Jullie beiden zijn wel een heel appart stel.
Je zegt wij zijn aan het wandelen geweest terwijl ik weet dat je in je playmobiel zat.
Ook is duidelijk op de foto's te zien dat Chris in het gras ligt uit te rusten en op zoek is naar kaboutertjes.
Maar desondanks heb je er een mooie log van weten te maken met een duidelijke uitleg over het ontstaan van de naam driländersee

maandag, oktober 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ha Mieke,

Wat een mooie paddenstoelen, mooie foto's. oma

maandag, oktober 13, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ik kom niet op je site met reacties en zie ook nergens de foto's alleen de kruisjes, nou heb ik wel koorts maar dat heeft niet op mijn ogen geslagen hoor, dus ik hoop ze morgen wel te zien,
liefs van leny

dinsdag, oktober 14, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wonderlijk mooie foto's. Dit is het land waar de kabouters wonen. Dit is het land waar men toveren kan. Ja, dat moet haast wel zo zijn. Het land van Grimm.

vrijdag, oktober 17, 2008  

Een reactie posten

<< Home