oktober 08, 2008

Kunst

We waren gisteren weer in Enschede
Waarom waren wij daar?
Nou ik zel het je vertellen.
.
Omdat wij Nederlanders zijn, wonende in Duitsland,
moeten wij iedere 5 jaar onze passen laten verlengen.
Vroeger was dat in Hamburg, toen in Osnabrück en nu in Enschede.
.
Nu kun je je voorstellen dat wij best blij zijn dat het nu in Enschede is.
Zo komen wij ook nog eens over de grens.
.
We zijn gisteren nog andere beelden tegen gekomen bij onze wandeling.
Die heb ik natuurlijk ook op de foto gezet.
.
In deze fontijn hebben ze groen spul in het water gegooid.
Bij de andere fontijn met de wassende vrouw, afwasmiddel.
Maar dat kunnen jullie bij Chris bekijken.

.

18 Comments:

Blogger amy said...

daar staan inderdaad mooie beelden
toch leuk om af en toe de grens over te gaan ja

ik wil je bedanken voor je fijne woorden bij hartje

veel liefs yfke

woensdag, oktober 08, 2008  
Blogger Els said...

hebben ze ranja in het water gegooid?

woensdag, oktober 08, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat lees ik lieve Mieke, moet jij bij de dokter vandaag? Hopelijk heb je niks ergs, is het alleen een controle! Hoe dan ook, ik zal je handje (virtueel dan) blijven vasthouden, de hele dag lang!

woensdag, oktober 08, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat lees ik lieve Mieke, moet jij bij de dokter vandaag? Hopelijk heb je niks ergs, is het alleen een controle! Hoe dan ook, ik zal je handje (virtueel dan) blijven vasthouden, de hele dag lang!

woensdag, oktober 08, 2008  
Blogger mieke said...

Ik moet gewoon voor controle hoor.
Maar het is altijd spannend.

woensdag, oktober 08, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een mooie beeldenstorm weer.
En ik was al ff bij chris zijn afwasfontein :)

PS: Succes bij ome dok lees ik....

woensdag, oktober 08, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Tja..afwasmiddel bij een wassende vrouw.. zo ouderwets he ;-)

Love As Always
Di Mario

woensdag, oktober 08, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Mieke wat leuk dat je in Nerland was.en Enschede heft mooie beelden inderdaad.soms zou ik willen dat ik zoiets ook kon maken,mar helaas ik heb het niet in me.Mieke ik heb jou verzoek logje geschreven.
http://novelle.web-log.nl/novelle/2008/10/verzoeklogje-va.html
kom je nog even lezen? en schrijven wat jij er van vindt?
Novelle

woensdag, oktober 08, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dat was dus meteen een leuk uitje, mooi die beelden!

Fijne dag en iefs van Sary en de bengels

woensdag, oktober 08, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dat was dus meteen een leuk uitje, mooi die beelden!

Fijne dag en iefs van Sary en de bengels

woensdag, oktober 08, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ja ze willen het kunstleven weer laten leven,
het geeft wel iets extra.
Ik dacht even dat het een geintje was,
maar het schuimt behoorlijk bij Chris hahahaha.
GEWELDIGE!!!!!!!!!!! kiekjes.

woensdag, oktober 08, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dat is een goede regeling!
Zo zorgen ze er voor dat jullie ook nog eens, al is het maar eens in de vijf jaar, in het buitenland komen en echte kunst kunnen bekijken.

woensdag, oktober 08, 2008  
Anonymous Anoniem said...

mooie kunst daar...

woensdag, oktober 08, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Het lijkt wel alsof Enschede vol staat met mooie beelden, Mieke.
Zo heb je genoeg te bekijken en fliepsen als je er komt.
OT We hebben een leuke dag gehad en ik heb weer een vracht foto's gemaakt.
Ik kan wel weer even vooruit.
Doeiiii...Ria

woensdag, oktober 08, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Enschede lijkt me voor jullie ook dichterbij en wat is nou leuker,dan als nederlander naar nederland te gaan. Het afwasmiddel zal ik zo even bij Chris gaan bekijken.

woensdag, oktober 08, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hallo Mieke,

Zeker erg mooie beelden, kom je vaak in de Duitse steden ook tegen.
Leuke foto's bij Chris. oma

woensdag, oktober 08, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik wist ECHT niet dat er zoveel beelden stonden in de binnenstad van Enschede! Verbaas me er ECHT over Mieke! Zitten echt mooie bij!!

Mogen jullie weer 5 jaar blijven???
Groetjessss,
beuzeblaadje

donderdag, oktober 09, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Heb ik eens in den Helder gezien. En schuimen.....SCHUIMEN....verschrikkelijk gewoon.

Wel mooie kunst daar.

donderdag, oktober 09, 2008  

Een reactie posten

<< Home