oktober 23, 2008

Gymnastiek

Ik heb gisteren meegedaan met de lenigste vrouw van de wereld.
En nu zit ik wel in een rolstoel, maar lenig ben ik nog steeds hoor.
.

Ik heb de eerste prijs gewonnen.
Dat is dus wel te zien he?
Chris is heel trots op mij.
.

En ik ben natuurlijk ook heel trots op mijzelf.
.





.
Tot dat ik naar buiten kwam en deze kabouter zag.
Hij zei tegen mij:
Eergisteren vertelde jij hier op je blog dat je geen kabouters gezien hebt.
Nou, dat is geen wonder hoor, mensen die zo kunnen fantaseren en liegen, die zien geen kabouters.
Ik ben straks ook weer weg en als je nog meer van deze plaatjes op je blog zet,
zie je me nooit meer terug.
.

Dus lieve blogger vrienden, in het vervolg alleen nog maar de waarheid en niks als de waarheid hier op mijn blog !!!!!!!!

.

10 Comments:

Anonymous Anoniem said...

haha wat een leuk logje miek
die lui hebben geen botjes maar elastiekjes :)

donderdag, oktober 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Brr. ik moet er niet aan denken, om als slangenmens rond te moeten lopen.

donderdag, oktober 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hoi Mieke. Wat ik hier toch allemaal zie en geloof me, toen wij bij jullie waren en ik zag je hoogstandjes zien vielen mijn ogen bijna uit mijn hoofd, ik vond het erg knap die capriolen die jij toen tentoon spreidde. Ik heb had altijd al geweten, jij had in een circus moet werken als clown.
Dikke knuffel van Claudy

donderdag, oktober 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Krijg al pijn in m'n rug als ik er naar kijk en dat is niet gelogen.
Moest wel hartelijk lachen om je kabouter en z'n verhaal. Liegen nee, maar een beetje dromen en fantasie mag toch wel?
Fijne dag nog Bep

donderdag, oktober 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik geloofde je echt...

Love As Always
Di Mario

donderdag, oktober 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

De waarheid zei je toch...? ;-) (hihihi...)
Fijn week-end!

vrijdag, oktober 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Haha...deze is leuk!
Wat lenig ben je toch nog!!!
Alleen die laatste, dat ben jij volgens mij echt niet!

gr eva

vrijdag, oktober 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hahahahaha ik wist niet dat je zo lenig was, dit zou Chris wel willen *LOL*
Maar dromen mag je altijd,
maar wel met je beide beentje op de grond blijven staan.
Fijn weekend!!!!!!!!!

vrijdag, oktober 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

O ja...dat doe ik de laatste week ook iedere morgen.
Ik zit er nie mee hoor Mieke. whahahahahahaha

Je weet dat ik vaak kabouters en andere wezens in het struweel aantref maar zo eentje als deze heb ik nog niet eerder gezien!

vrijdag, oktober 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb altijd gemeend dat je de eenvoud zelve was maar dat was dus mooi VOUT (ja dat weet ik zelf ook wel)
Het is dan ook maar goed dat je eens door die kabouter op je nummer bent gezet.

zondag, oktober 26, 2008  

Een reactie posten

<< Home