september 22, 2008

Kommentaar



Ik kreeg vandaag een kommentaar van Alex en Erna op mijn vorig logje over de beren.
Maar ik was hier zo ontroerd door, het was zo lief, dat ik dacht, dit komt niet als kommentaar, maar als log.
Hier komt hij.#

Wat leuk zeg....
ik vind het leuk voor jullie dat jullie door de computer mensen hebt leren kennen die om jullie geven, en om jullie denken. dit is een bewijs daarvoor. hun hebben jullie door een hele moeilijke tijd heen geholpen en helpen nog steeds. dat papa en mama is wat jullie allebei verdienen, ik denk dat het spreukje omgeschrijven moet worden :" Immer wenn du denkst es geht nicht mehr, kommen von irgendwo mehr Menschen her"
Ik wil , als zoon van Mieke en Chris, hartelijk bedanken voor jullie steun en vriendschappen, bedanken dat jullie hun door een hele moeilijke tijd helpen...
dit is wat hun nodig hebben!!!!!!!!


Vielen dank! Alex en Erna

.


15 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Lieve Alex en Erna, het is een genoegen mensen als jullie (schoon)ouders te hebben mogen leren kennen. Ik koester het contact met hen en we vinden het dan niet meer dan normaal dat we er voor ze zijn in tijden van zorgen.
En ik weet zeker dat ze ook heel blij met jullie aandacht en contact altijd zijn.

liefs
Bianca en fam.

maandag, september 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat ontzettend lief en wat een leuke verrassing.

Liefs van Sary en de bengels

maandag, september 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Och Mieke...nou bezorgen die Alex en Erna van jou mij weer een heel warm gevoel, terwijl ik toch ook met kippevel zit, hier.
Er is een spreekwoord...wie goed doet, goed ontmoet..en dat gaat in dit geval zeker op.
Ik heb bij jullie zo'n hartelijke ontvangst gehad en heb jullie leren kennen als een stel heel bijzondere mensen.
Dat ik jullie heb leren kennen, heeft mijn leven verrijkt.
We zijn in korte tijd echte vrienden geworden en als vrienden is het vanzelfsprekend, dat je elkaar door een moeilijke periode heenhelpt.
En jullie hebben inmiddels vele vrienden...
Dikke knuf van Ria (die een traantje wegpinkt van ontroering)

maandag, september 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik heb weer even bijgelezen Mieke, en meid wat een super kado.
Eigenlijk maakt het helemaal niks uit wat er uit zo`n doos komt, het gebaar alleen al is zo mooi.
Maar als er dan ook nog knuffelberen uitkomen is het helemaal geweldig.

Geen wonder dat jullie kinderen zo reageren.

liefs van Muzzzzzzzz

maandag, september 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Alex en Erna,
jullie mogen blij zijn dat jullie ouders ondanks alle tegenslagen zo positief in het leven staan.

Love As Always
Di Mario

maandag, september 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat lief en ontroerend te lezen Mieke! Ik heb het gevoel dat ik je deze keer wat in de steek heb gelaten maar ik bel je morgen!!

Groetjessss,
beuzeblaadje

maandag, september 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

meis wat een kippenvellog is dit ....ja raar hé die webbies ...alsof we mekaar al járen kennen .....
jullie heeft het sterker dan sterk gemaakt !!
liefs lenie

dinsdag, september 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Alles zo goed met je dat je de "hort" op bent? Ik heb je een paar keer geprobeerd te bellen maar krijg je nog niet te pakken!

Maar....ik blijf volhouden probeer het later op de middag nog wel eens!

Groetjesss,
beuzeblaadje

dinsdag, september 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

De tranen staan in m'n ogen wat een lieve log van de kinderen. Die hebben hun goede inborst van jullie. Zelf naar buiten toe vrolijk en sterk overkomend, zal het thuis best eens anders zijn.
Mieke ik hoop dat je nog heel veel steun en warmte van de loggers zal ontvangen.
Lieve groetjes Bep

dinsdag, september 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat ontroerend, om dit van jouw kinderen te lezen. Ze hebben hele fijne ouders en dat weten ze.

dinsdag, september 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

je laatste logjes waren zeer ontroerend om te lezen Mieke en Chris

Novelle

ps de beren zijn zo mooi!

dinsdag, september 23, 2008  
Blogger Els said...

Wat lief, maar ja Alex en Erna zijn ook heel lief xx

dinsdag, september 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Heb ik gisteren dit mooie ontroerende log gemist.
Warm nest...
Verder is alle commentaar overbodig.
Dag, marjolein

woensdag, september 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ja als je dit leest dan ontdek je hoe mooi het is om kinderen te hebben.
Hun bedankje aan de medeloggers is erg mooi.
Maar veel belangrijker is de liefde van Alex en Erna naar jullie toe.
Hun berichtje straalt dit uit.

donderdag, september 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

je valt op deze log van de ene ontroering in de andere. Ik ben er stil van.

maandag, september 29, 2008  

Een reactie posten

<< Home