september 22, 2008

Beren


Zaterdag middag, ongeveer vijf uur.
De deurbel gaat, Chris loopt naar de voordeur om te kijken wie er gebeld heeft.
Hij komt terug in de keuken (daar staan onze computers) en na mijn vraag wie er aan de deur was, zette hij een grote doos voor mijn neus.
Wat heb ik nou aan mijn neus hangen, was het eerste wat ik dacht, ik heb toch niks besteld?
Maar het adres klopte.
Nou, dan maar eens kijken wie er ons zo'n grote doos gestuurd heeft.
Ik maak hem dus open en haal eerst de brief eruit die boven op in de doos ligt.
Ooooh een kado van Ria en George van Variatie.
Jeetje wat leuk zeg.
Omdat wij nu niet zo vaak naar de dierentuin kunnen, komt de dierentuin bij ons.
.


Dus ik kijk verder in de doos en wat zie ik?
Twee beren, een bruine beer en een ijsbeer.
Wat ben ik daar blij mee zeg.
Alleen al het idee vind ik super.
.

Zijn ze niet lief?
Ze staan nu op de bank in de wooonkamer.
Bruintje op Chris zijn bank en Flokke bij mij.
Zo houden ze over ons de wacht.
Heel erg bedankt Ria en George.
Ben er heel blij mee.

.

15 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Dat is lief..

Love As Always
Di Mario

maandag, september 22, 2008  
Blogger Els said...

Wat leuk.
dat is nog eens een leuk kado. vooral omdat je dat echt helemaal niet verwacht.
Veel plezier met Bruintje en Flokke

maandag, september 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Oooooo, wat leuk voor je! Jij bent grààg gezien geloof ik, wat een prachtkado!
Geniet er maar van, ze zijn écht het koesteren waard, lief Mieke!

maandag, september 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

We stuurden je deze knuffels om die brede lach op je gezicht te krijgen en dat is gelukt!!!!!:0)))
Heerlijk om te zien..die vrolijke toet van jou, Mieke.
Is dus een vrolijk weekend geworden, hè??
Nu heb je een beetje je eigen dierentuintje ;0))
Geniet ervan.
Groetjes, Ria.

maandag, september 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

wat een leuk kado ..
dat wordt knuffelen ..en fliepsen ;)) toch hoop ik dat je nog vaak naar de dierentuin mag gaan .... want de parkieten zullen wel denken ....waar zit ze toch ??

maandag, september 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat leuk zeg....
ik vind het leuk voor jullie dat jullie door de computer mensen hebt leren kennen die om jullie geven, en om jullie denken. dit is een bewijs daarvoor. hun hebben jullie door een hele moeilijke tijd heen geholpen en helpen nog steeds. dat papa en mama is wat jullie allebei verdienen, ik denk dat het spreukje omgeschrijven moet worden :" Immer wenn du denkst es geht nicht mehr, kommen von irgendwo mehr Menschen her"
Ik wil , als zoon van Mieke en Chris, hartelijk bedanken voor jullie steun en vriendschappen, bedanken dat jullie hun door een hele moeilijke tijd helpen...
dit is wat hun nodig hebben!!!!!!!!


Vielen dank! Alex en Erna

maandag, september 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

wat een mooi kado voor jou en dat van die lacht is maar mooi gelukt.
Fijne dag gewenst met de beren.

maandag, september 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dat is nog eens een leuke verrassing. Maar toch hoop ik dat je ons nog vaak van die mooie foto's uit de dierentuin kunt laten zien.
Groetjes Bep

maandag, september 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Genieten en nagenieten van die heerlijke onverwachte cadeau`s.
Mooi en erg lief zijn ze...knuffel maar lekker met ze, ieder op je eigen bank !
Dag, Marjolein

maandag, september 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een lieve attente verrassing.
Geniet lekker van alle aandacht, jullie verdienen het!

maandag, september 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat een superleuk idee van Ria!

Liefs,
beuzeblaadje

maandag, september 22, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ha Mieke,

Wat een mooie beren, knuffels zijn altijd erg leuk voor groot en klein. oma

dinsdag, september 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

daar krijg je het toch helemaal warm van
wat een hartelijk en lief kado

dinsdag, september 23, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Let maar op straks zit Chris telkens Bruintje te knuffelen en is die niet meer van de bank af te krijgen.
Ria heeft precies aangevoeld hoe ze jullie kon plezieren en dat is goud waard.

donderdag, september 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Dat is toch wel echte vriendschap. Zoveel knuffels. Erg mooi gebaar.

maandag, september 29, 2008  

Een reactie posten

<< Home