september 24, 2008

Bezoek


Zondag middag omstreeks 13.00 uur, stond de visite vooor de deur.
Leny en Claudy uit Zwolle.
En lieve bloggers, wat hebben wij een gezellige middag gehad.
Leny is een geboren Amsterdamse wat je goed kunt horen.
Die vrouw kan zo droog uit de hoek komen, ik had 's avonds buikpijn van het lachen.
.
Leny
Claudy
Leny heeft haar tweede boek klaar.
Een gedichten bundel, ik ben er al in begonnen en vind het mooi.
Dit boek heb ik kado gekregen en ben er erg blij mee.
Leny heeft de gedichten geschreven en Claudy heeft het kaft geschildert.
De opbrengst van het boek, gaat geheel naar zieke kinderen en zieke dieren.
Dus het is ook nog eens voor een goed doel.
.
In ieder geval lieve twee, is dit bezoekje voor herhaling vatbaar.
Heel erg bedankt voor de gezellige middag.
.

15 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Gezellig, wat een visite krijg jij zeg. Heb je nog wel tijd voor je eigen kinderen ;-)

Love As Always
Di Mario

woensdag, september 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

wat heerlijk voor jou en voor hun!
wat hebben jullie allemaal veel meegemaakt
en dan zo lekker bij elkaar de afleiding gevonden.
ik geniet altijd van mijn gesprekken met leentje en natuurlijk hoor ik dan clau op de achtergrond.
al tijden staat een bezoek aan hun op de planning maar ja...
wat heerlijk dat jullie elkaar gevonden hebben!
liefs

woensdag, september 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ik weet nog hoeveel moeite Leny moest doen voor de lancering van haar eerste boek
leuk om te lezen dat er al een 2e gepubliceerd is ook
voorzichtig met je buikspiertjes ;)

woensdag, september 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

lachen is gezond meis ...
ik zal zo eens gaan kijken op de site ..volgens mij ken ik hun niet ..
OT: ik doe het alleen de maand oktober hoor , heb het al vaker gedaan , maar is zwaar ..ik weet het !

woensdag, september 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Wat leuk!!! Weer een paar webbies op bezoek...het kan niet op, hè?
Is toch ontzettend leuk...al die gezelligheid, die ze met zich meebrengen.
En ik zie Bruintje ;)), dus ze mochten op de bank van Chris *knipoog*

woensdag, september 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Jullie hebben het druk !
Fijn zo`n mooie gedichtenbundel erbij
Dag, Marjolein

woensdag, september 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Het heeft jou een heerlijke dag bezorgd en wie maakt dat jou mee,
een schrijfster die haar boek zelf komt brengen.

woensdag, september 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

LIEVERDS WIJ HEBBEN OOK GENOTEN HOOR, EN ONDANKS DAT WIJ ALS LIBISCHE DE SPLEET VAN DE GORDEL NIET KONDEN VINDEN IS ALLES TOCH GOED GEKOMEN.....
MET LIEFDE GEGEVEN EN HOPELIJK MET GENOEGEN GELEZEN,
LIEFS VAN LENY EN CLAUDY

woensdag, september 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Hahahaha, sorry moet lachen om de reactie van Leny en Claudy. Heerlijk Mieke dat jullie het zo gezellig hebben gehad. En het is niet niks om een echte schrijfster op bezoek te hebben! Ben benieuwd naar het boek, zal eens kijken of ik het kan vinden!

Groetjesss,
beuzeblaadje

woensdag, september 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Leuk hoor al dat bezoek en leuke kado-tjes
Geniet er lekker van.

woensdag, september 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

ja leuk mens... ken haar via mijn winkel en mijn weblog...

woensdag, september 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ha Mieke,

Leuk en gezellig bezoek is welkom, dapper een boek schrijven. oma

woensdag, september 24, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Onze ervaring is, is dat het altijd gezellig is al Leny en Claudy komen! Veel leesplezier, is de jouwe ook gesigneerd?
groetjes Pamitsha

donderdag, september 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Ik denk dat het tijd is om een paar apparte parkeerplaatsen bij jullie aan te laten leggen voor de bezoek(st)ers.
Als geboren Zwollenaar weet ik dat daar de beste mensen met blauwe vingers wonen.
En ze zijn er gastvrij en laten zelfs Amsterdammers toe.

donderdag, september 25, 2008  
Anonymous Anoniem said...

Zo,een eigen gedichtenbundel is niet niks. Wie zou dat niet willen. En dan voor het goede doel....dan doe je toch iets dubbel waardevols. Mooi dat je er aandacht aan besteed op deze log, Mieke.

maandag, september 29, 2008  

Een reactie posten

<< Home