maart 30, 2007

gesprek

Gisteren een gesprek gehad met de uroloog.
Het is zo, als ik al had vermoed.
De toevoer van de blaas naar de nier zit dus verstopt en de dokter denkt dat het weer die tumoren zijn die ik iedere keer in de blaas heb.
Dat betekend operatie.
2 Mei moet ik naar het ziekenhuis en 3 mei word ik geopereerd.
De nier word eruit gehaald, nagekeken en als er tumoren zitten ook niet weer terug gestopt.
Dus dan mis ik ook nog een nier.
.
Ik moet bij al deze ellende wel even iets kwijt.
Ik ervaar zoveel liefs en liefde van de mensen om mij heen en van mensen die ik helemaal niet ken, alleen via blog en andere sites.
Alleen al hoe de mensen met mij mee leven.
Jullie zijn allemaal reuze lief en ik hou vreselijk veel van jullie.
We gaan er voor en hier kom ik ook wel weer door.
Met hulp van familie en vrienden red ik het wel.
Allemaal een heel groot
DANK JE WEL.

6 Comments:

Anonymous Anoniem said...

me komen de tranen....
mieke we leven zo met je mee... omdat we van je houden...

en idd daar kom je ook weer uit....

en ken je aql wat jaartjes...

xxx erna en alex xx

vrijdag, maart 30, 2007  
Anonymous Anoniem said...

wat anders kan ik zeggen als
sterkte en een dikke knufff
het is goed dat ze je nier flink onder de loep nemen,
maar ook een vreemd idee dat dat op deze manier gebeurd
ik weet dat je met één nier wel verder kunt, maar heb ook begrepen dat het meer vermoeidheid kan betekenen
ik hoop voor jou dat je hem niet hoeft te missen

vrijdag, maart 30, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Ik ken je nog niet heel wat jaartjes maar om de één of andere (onverklaarbare) reden heb je me ooit geraakt en is "een bezoekje aan Mieke" één van mijn dagelijkse bezigheden geworden. En ook bij mij staan nu ik jouw log heb gelezen de tranen in de ogen, verdorie meid wéér een operatie.
Als je wilt mail me dan jouw adres dan kan ik je begin mei eens post sturen wanneer je niet logt! Mijm mailadres vind je wel op mijn log.

En natuurlijk gaan we er voor, als het kan zal ik meehelpen je hier ook weer door te slepen.......

Liefs,
beuzeblaadje

vrijdag, maart 30, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Lieve lieve miek, die goed doet die goed ontmoet, je bent er ook altijd voor iedereen.
Ik hoop heel erg dat ik jullie tot steun kan zijn.
DIKKE knuf en veel liefs

Bianca

vrijdag, maart 30, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Het zit jou ook niet echt mee he! ( en dat is dan nog zwak uitgedrukt) Ik wens je veel sterkte in deze ellende, en denk aan je vanaf afstand, misschien helpt het een heel klein beetje.
dikke knuffel

zaterdag, maart 31, 2007  
Anonymous Anoniem said...

lieve, lieve Mieke
Ik weet even niet wat ik moet antwoorden...... he kind toch.......
Ik zal de 3e mei aan je denken!
Ontvang veel liefs

dinsdag, april 03, 2007  

Een reactie posten

<< Home