maart 19, 2007

uitslag

Omdat er een paar mensen zijn die heel erg met me meeleven, hier even de uitslag van vandaag.
Ik heb bij de uroloog opgebeld, hij heeft een buisje gelegd van de nier naar de blaas, zodat de urine beter kan afvloeien.
Er zijn 2 foto's gemaakt, waar hij niets op zien kan.
Alles heel onduidelijk.
Volgende week maandag moet ik in de CT, dus nog weer een hele week wachten tot ik iets weet.
Lieve mensen, heel hartelijk bedankt voor jullie medeleven.
Het doet zo enorm goed als je weet dat er mensen zijn die aan je denken.
Allemaal een hele dikke knuffel.

2 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Fijn Mieke voor dit berichtje tussen door...
Alleen heel vervelend dat je moet blijven wachten en nog weer eens een hele week! Tjonge jonge wat wordt jouw geduld op de proef gesteld!

Ik blijf met je meeleven, samen
wachten we af!

Liefs,
beuzeblaadje

maandag, maart 19, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Lieverd ik weet wat het is om te wachten op iets wat je zeker niet wilt horen, maar ga er in godsnaam niet van uit, hou het positief, je hbent steeds in onze gedachten, en ik brand elke dag een kaarsje voor je. Wou dat er meer was om je spanning wat te verlichten...Maar op de ct zien ze in ieder geval alles en dat is belangrijk. Wees sterk, wees wijs, geduldig, en prijs elke dag dat je samen met chris mag genieten,...geloof altijd in jezelf....heeft mij altijd rechtop doen lopen en geholpen. ( vandaar dat ik daarom waarschijnlijk nu zo'n slechte rug heb)
DIKKE KNUF VAN LENY EN CLAUDY EN CHARREBAR

maandag, maart 19, 2007  

Een reactie posten

<< Home