maart 17, 2007

Ziekenhuis


Ik was gisteren bijna de hele dag in het ziekenheus.
Omdat ik nu al bijna 14 dagen bloed in mijn urine heb en mijn rechter nier op de foto niet te zien is, hebben ze het gisteren onderzocht.
Wat er bij uit gekomen is, weet ik nog niet. Maandag moet ik in de praktijk opbellen voor een afspraak voor een gesprek.
Ik heb de zenuwen dat het weer kanker is, met mijn voorgeschiedenis met blaaskanker, waar ik al 11 keer aan geopereerd ben en mijn borst kanker, is het logisch dat de eerste gedachten daarheen gaan.
Nu maar wachten op maandag.

4 Comments:

Anonymous Anoniem said...

Meis wat laat je me schrikken, ik was hier even heel stil van. Maar bedenk met die achtergrond maar zo zwaarmoedig mogelijk, dan valt het altijd mee, zo is het in het leven altijd...Maar het valt niet mee, ik snap dat je kop omloopt, dat de nerveuse krampen in de maag aanwezig zijn, dat je hoopt te kunnen slapen totdat het maandag is, maar lieverd, blijf sterk, denk positief. Je hebt nu zoveel gevochten en steeds gewonnen, en mocht het zo zijn, lekker die nier eruit, op één kun je leven, en sterk blijven voor jezelf het meeste, een ander moet sterk zijn om jou weer te helpen, het is een wisselwerking...Ik weet er alles van. Ik wens jou en chris een moedig, rustig, niet nerveus, en kranis weekend toe, en ga lekker wandelen laat de regen je angsten wegspoelen dat helpt.....
Eigenlijk zit ik hier uit mijn nek te lullen want ik voel jouw angsten net zo goed, omdat ik daar ook ben geweest, en kan mij indenken hoe jij je voelt....Hier heerst even stilte in mij....
Hou je sterk en ik zal voor je bidden en een kaarsje aansteken, of het helpt, dat weet allen the big boss.
Liefs en alle kracht voor jullie beiden van leny

zaterdag, maart 17, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Lieve Miek, een week vol wachten en spanning al en nu nog geen nieuws. Maandag MOETEN ze jullie maar te woord staan hoor.

Denk aan jullie!

Liefs
Bianca

zaterdag, maart 17, 2007  
Anonymous Anoniem said...

Potverdikke Mieke, hier krijg ik even kippenvel van! Vind het moeilijk te reageren, wou zeggen dat het geen Gildehauser Venn was op mijn site maar dat alles lijkt zo onbenullig onbelangrijk bij wat ik hier nu lees......

Morgen dus een gesprek.....
Ik kan niks voor je doen dan voor je duimen en bidden.
Ik kan niks voor je doen maar zal wel aan je denken.
Ik kan niks voor je doen maar wens je heeeeel veel sterkte en succes morgen!!!!!

beuzeblaadje

zondag, maart 18, 2007  
Anonymous Anoniem said...

hi ik hoop dat het allemaal me valt voor je zal voor je duimen groetjes connie

maandag, maart 19, 2007  

Een reactie posten

<< Home